۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۵۶۵۷۳
امام جمعه شلمزار:

دهه فجر فرصت مناسب برای جهاد تبیین است

امام جمعه شلمزار گفت: دهه فجر فرصت مناسب برای جهاد تبیین و بیان اهداف و دست آورده‌ای انقلاب به نسل جوان می‌باشد.
دهه فجر فرصت مناسب برای جهاد تبیین است
حجت الاسلام یدالله زمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، ضمن گرامیدشت ایام دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسب برای جهاد تبیین و بیان اهداف و دست آورده‌ای انقلاب به نسل جوان می‌باشد تا ضمن آشنایی با آرمان‌های انقلاب و حضور در صحنه راه امام و شهدا را ادامه و در تحقق بیانیه ی دوم انقلاب همراهی نمایند.

وی پرتاب ماهواره‌های متعدد با کاربری‌های مختلف را نشانه توانمندی فضایی جمهوری اسلامی ایران و اقتدار ملت ایران دانست و گفت: ایران در فناوری فضایی و قدرت دفاعی مقتدر است.

زمانی یکی از راه‌های مبارزه با تهاجم فرهنگی و مقابله با دسیسه‌های استکبار جهانی را تقویت روحیه جهادی و بنیه اقتصادی جوانان و تقویت بنیاد خانواده دانست که باعث رشد آگاهی و قدرت دفاع از اصالت فرهنگی و معنوی خواهد شد.

وی با اشاره به پیام‌های توفان الاقصی خاطر نشان کرد: یکی از مزیت‌های این حملات احیای روحیه امید به آینده برای عزیزان فلسطینی است.

زمانی با اشاره به قدرت نمایی دیپلماسی مقاومت گفت: وقتی دشمن به شما ظلم می‌گوید اگر شما یک قدم به عقب برداشتید او جلو می‌آید برای جلوگیری از این اقدام باید مقاومت و در مقابل زیاده خواهی دشمن ایستادگی کنید.

وی افزود: آمریکا از مهره‌های همچون اسرائیل حمایت می‌کند و هر روز در منطقه حادثه‌ای به وجود می‌آورد.

حجت الاسلام زمانی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: ایشان فرمودند آمریکا با تحریف حکومت و نژاد پرستی حمایت از آشوبگران و حمایت از رژیم صهیونیستی برای ضربه به محور مقاومت تلاش می‌کند ایشان اعلام کردند که اینها همه نشانه‌های ضعف و استیصال آمریکا و رژیم صهیونیستی است که در جنگ ترکیبی و بحران ساز بار دیگر شکست خورده و رسوا خواهند شد.

وی همچنین ترویج فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، جانبازان‌ و ایثارگران را کوچک‌ترین سپاس از این قشر فداکار و بصیر دانست و گفت: همه افراد پیروزی داشته باشند.

زمانی همچنین به تاکید بر ضرورت حضور در پای صدوق‌های رأی اظهار کرد: مهم‌تر از اینکه به چه کسی رأی بدهیم حضور در پای صندوق‌های رأی است و این حضور اداء یک وظیفه ملی و دینی است.

وی خاطر نشان کرد: عدم حضور ضعف ما را نشان می‌دهد و دشمن را برای برنامه‌های خطرناک تطمیع می‌کند و تطمیع دشمنان کشور خیانت بزرگی به کشور است، اوضاع کشورهای اطراف که در آتش عدم امنیت می‌سوزند نشان می‌دهد که آنها در منطقه حساس خاور میانه به هر روشی که بخواهند اوضاعش را بهم می‌ریزند مگر اینکه اقتدار داشته باشند و بزرگترین اقتدار حضور در صحنه و وحدت ملت است.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۰۰:۰۴

7 Feb 2024