۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۵۶۵۶۹
امام جمعه شهرستان سامان مطرح کرد:

عزت امروز ایرانیان، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی

امام جمعه شهرستان سامان گفت: عزت و اقتداری که مردم ایران به برکت انقلاب و خون شهدا در جهان پیدا کردند یکی از بالاترین دستاوردهای انقلاب است، در حال حاضر هر بحثی در غرب آسیا مطرح شود بدون در نظر گرفتن موضع ایران توان حل مسئله در منطقه را ندارند.
عزت امروز ایرانیان، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری «جهانبین نیوز» اظهارکرد‌: اولین دستاورد نظام استقرار حکومت جمهوری اسلامی ایران است‌، زندگی در حکومتی که از طرف خدا باشد مشروع است که آرزوی پیامبران، ا ئمه اطهار (ع)، علما و بزرگان در طول تاریخ بشریت بوده است، این آرزو در این دوران محقق شده است و ما در حکومتی به سر می‌بریم که حاکمش منصوب از طرف امام زمان (عج) و خداوند متعال است‌، از بعضی بزرگان مثل‌: شهید نواب صفوی نقل شده است که «من آرزو دارم در حکومتی زندگی کنم که مشروع باشد حاضرم در این حکومت جارو بکشم»

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه دستاوردهای عملی و اجرایی را در حوزه‌های مختلف شاهد هستیم گفت: ما در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که در طول تاریخ شاهد جنگ بوده است‌، همسایه‌های داریم که پایتخت داعش و معدن مواد مخدر بوده است‌، کشور‌ها‌یی که حکومت‌ها‌ی مستحکمی ندارند، اما به اذعان کشور‌ها‌ی غربی کشور ما یکی از امن ترین کشور‌ها‌ست.

وی با اذعان بر اینکه بعد از انقلاب در حوزه زنان ما رشد و پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم گفت: جمهوری اسلامی به بانوان عزت داده است در حال حاضر بیشتر دانشجویان و اعضا هیئت علمی در مناصبت های مدیریتی و. … را بانوان تشکیل داده اند و همین نشان از عزت آنها در انقلاب اسلامی است.

امام جمعه شهرستان سامان خاطرنشان کرد‌: ملت ایران نسبت به گذشته به خودباوری بالایی رسید‌ه است، برخورد آزادانه خالی از توهین مردم با مسئولین‌، انتقاد کودکان و نوجوانان از مسئولان کشور در حالی انجام می شود که در گذشته چنین نبود.

وی با اشاره به اینکه کشور ما در زمینه پزشکی و نظامی پیشترفت‌ها‌ی زیادی داشته است گفت: موشک‌ها‌ی نقطه زن و پهباد تولید کردیم در حالی که قبل از انقلاب طبق فرمایش مقام معظم رهبری توان تولید سیم خاردار را هم نداشتیم‌.

حجت الاسلام حسینی تشریح کرد: کشور ایران به اقتداری رسیده است که حتی وقتی دشمنان ما در جنگی شکست می‌خورند یکی از علت شکستشان را حمایت ایران از طرف مقابلشان می دانند‌، ما الان رهبر جبهه‌ی مقاومت در کل عالم هستیم یک زمانی صدای مرگ بر آمریکا و مرگ بر ظلم از ایران اسلامی شنیده می شد آن هم توسط امام عزیز، اما الان از سراسر عالم ندای مرگ بر ظلم را می‌شنویم و اینها به رهبری جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد‌: به برکت خون شهدا و رهبر عزیزمان و پشتیبانی مردم همین که توانستیم فرمایش حضرت علی (ع) که در نهج البلاغه خطاب به فرزندانش امام حسین (ع) و امام حسن (ع) فرمود‌: همیشه یار مظلوم و دشمن ظالم باشید را در حد خودمان جامعه عمل بپوشانیم بالاترین دستاورد است که همه‌ی این‌ها یکی از ارکانش پشتیبانی و حمایت مردم بوده است که باعث می‌شود جمهوری اسلامی ایران بتواند هرچه بیشتر رشد کند و به قله نزدیک شود، حضور مردم در انتخابات هم به این مهم قدرت بیشتری خواهد داد و تهدید‌ها را از کشور ما دور خواهد کرد و ما را در رسیدن به اهداف عالی اسلام موفق تر خواهد کرد.

انتهای خبر/1020ج



 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۲۲:۵۶:۴۰

7 Feb 2024