۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۵۶۵۶۷
عضو شورای اسلامی شهرستان کوهرنگ مطرح کرد:

گلایه مردم شهرستان کوهرنگ از قطع شبکه‌های دیجیتال

عضو شورای اسلامی شهرستان کوهرنگ گفت: مردم شهرستان کوهرنگ از قطع شبکه‌های دیجیتال در زمان بارش برف گلایه دارند که لازم است دیش المنت‌دار در این شهرستان نصب شود.
گلایه مردم شهرستان کوهرنگ از قطع شبکه‌های دیجیتال
ایمان زمانپور در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز» از اختلال و قطعی گیرنده‌های دیجیتال در بخش دوآب صمصامی در زمان بارش برف گلایه و گفت: قطعی شبکه‌های دیجیتال تلویزیون در مواقع بارندگی در شهرستان کوهرنگ مردم این شهرستان را عذاب می‌دهد.

وی با اشاره به راه اندازی شبکه‌های دیجیتال در چندسال اخیر گفت: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شبکه‌های دیجیتال بوده و مردم با روی کار آمدن سیستم‌های دیجیتال به فکر خرید دستگاه‌های دیجیتال برآمدند غافل از اینکه کیفیت شبکه‌های آنالوگ بهتر بود.

زمانپور افزود: به محض نزول رحمت الهی تلویزیون تصویری نشان نمی‌دهد وبه رغم خوشحالی مردم از نزول باران «این نعمت الهی» شهروندان با مشکل مواجه می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اولین مزیتی که شبکه‌های دیجیتالی داشت جمع آوری ماهواره‌ها توسط خود مردم بود لذا هر گونه سهل انگاری و عدم اقدام توسط مسئولین مربوط باعث استفاده عده‌ای از مردم از ماهواره و ایجاد پیامدهای منفی آن در جوانان و خانواده‌ها می‌گردد.

عضو شورای اسلامی شهرستان کوهرنگ ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی مسئولین زحمتکش شهرستان و استان خاطر نشان کرد: باید در این خصوص تمهیداتی اندیشیده شود تا با کوچک‌ترین وزش باد و همچنین باران و برف شاهد قطع و اتصال در سیستم دیجیتالی در همه ابعاد آن در منطقه نباشیم.

زمان پور بیان داشت: لازم است دستگاه‌های فرستنده و تقویت فرکانس شبکه‌های دیجیتال در صورت امکان تقویت شود .

وی ادامه داد: آموزش و بکارگیری پاره وقت فردی بومی و ساکن در محل استفاده از آن برای رفع سریع و به موقع موانع فیزیکی «برف» از روی دیش‌های فرستنده دیجیتال در زمان بارش نزولات آسمانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن باید صورت گیرد.

 زمان پور یادآور شد: استفاده از فیبر نوری جهت تقویت شبکه و نصب دیش‌های المنت‌دار در شهرستان کوهرنگ ضرورت دارد.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۲۵:۱۲

7 Feb 2024