۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۵۶۵۶۶
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

تولید فیلم کوتاه «مرهم» کلید خورد

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای «مرهم» به نویسندگی «مهدی طاهریان قهفرخی» از سوی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری کلید خورد.
تولید فیلم کوتاه «مرهم» کلید خورد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز» به نقل از حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اردوان محمودیان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فیلم ۱۰۰ ثانیه «مرهم» به نویسندگی و کارگردانی «مهدی طاهریان قهفرخی» است که با حمایت حوزه هنری استان تولید خواهد شد.

وی تصریح کرد: این اثر کوتاه با موضوع شهدای مدافع وطن تولید می‌شود.

محمودیان تولید آثار کوتاه در حوزه هنری استان را از الویت‌های اصلی واحد هنرهای تصویری حوزه هنری دانست و اظهار داشت: جشنواره فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای از جشنواره‌های معتبر فیلم در کشور است که هر سال به همت سازمان سینمایی حوزه هنری کشور برگزار می‌شود و حوزه هنری استان به مانند سال‌های قبل قصد دارد تولیداتی را برای حضور در این جشنواره آماده نماید.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری تولید فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای در پرورش خلاقیت هنرمندان جوان در فیلم سازی را بسیار مفید ارزیابی کرد و افزود: تولیدات فیلم سازی حوزه هنری مختص به فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای نیست و از ایده‌های فیلم سازان استان با موضوعات زیست بوم چهارمحال و بختیاری حمایت خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، واحد هنرهای تصویری حوزه هنری دوشنبه‌های هر هفته در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد آثار کوتاه فیلم سازان استان و کشور را با همکاری انجمن سینمایی جوانان استان به نمایش می‌گذارد.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۱۰:۰۱

7 Feb 2024