۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۰
کد مطلب : ۵۶۵۲۱
نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی:

مشکلات جاده‌ای شهرستان فارسان حل شود

نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی گفت: جاده‌های شهرستان فارسان مشکلات عدیده‌ای دارند که لازم است این مشکلات حل شوند.
مشکلات جاده‌ای شهرستان فارسان حل شود
سید احمد هاشمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز، با اشاره به لزوم آزادسازی حریم جاده باباحیدر-فیل آباد بیان کرد: باتوجه به عبور خط لوله آب شرب سد باباحیدر از حاشیه جاده بهتر است که آزاد سازی حریم از هر دو طرف در دستور کار قرار گیرد.
 
وی با اشاره به لزوم اصلاح شکل هندسی سه راهی تنگ پردنجان، گفت: با توجه به پیشرفت فیزیکی 80 درصدی طرح مذکور تکمیل آن ضروری بنظر می رسد.
 
هاشمی با اشاره به پیچ های خطرناک جاده فیل آباد - باباحیدر ، تصریح کرد: اجرای روشنایی این جاده از خطرات احتمالی جلوگیری می نماید.
 
وی با توجه به پیچ ۹۰ درجه دوربرگردان پمپ بنزین و روستای چوبین از یک طرف و از طرف دیگر  فناوران به سمت فارسان، افزود: درخواست می‌شود تدابیر لازم جهت رفع مشکل حادثه خیزبودن دوربرگردانها اتخاذ شود.
 
هاشمی اذعان داشت: رسیدگی به مشکلات سه راهی گوشه به چغاهست و بازنگری طرح جامع شهر باباحیدر گوجان پردنجان و جونقان ضروری است.
 
وی با اشاره به لزوم مساعدت به شهرداری ها جهت تعمیر و نگه داری جاده اصلی شهرستان فارسان، گفت: با توجه به اینکه این جاده از وسط شهرهای پردنجان،چلیچه، جونقان، فیل آباد فارسان و باباحیدر می گذرد، همکاری در مرمت جاده با شهرداری‌های ذیربط باید در دستور کار قرار گیرد.
 
هاشمی تکمیل جاده فارسان به دشتک، اصلاح و بازسازی سه راهی گوشه به چغاهست، تبدیل 4 خطه شهرکرد-فارسان به 6 خطه، تکمیل چهارخطه فارسان به کوهرنگ، قطعه باباحیدر به حیدر آباد، چهار خطه جونقان، تکمیل جاده دسترسی به شهر پردنجان و چلیچه ،جاده کران به گوشه، جاده گوشه به ده چشمه، جاده بیدکل به امیدآباد، جاده اقبال آباد، احداث پل فارسان به بیدکل، احداث و اجرای طرح زیرگذر سه‌راهی تنگ پردنجان به جونقان را نیز مطرح نمود.
 
 وی سایر مطالبات مردمی شهرستان فارسان در حوزه راه را نصب گاردریل یا نیوجرسی در جاده فیل آباد به فارسان ، صدور مجوز پمپ بنزین های بین راهی در شهرستان فارسان ، احداث زیرگذر عیسی آباد ،زیر‌گذر میدان چمن باباحیدر،جاده فیل آباد به باباحیدر، احداث تونل هفشجان به جونقان، تامین ماشین آلات راهداری و راه سازی شهرستان فارسان، عریض نمودن  پل ورودی روستای عیسی آباد، تکمیل آسفالت جاده مسیر گوشه، کران به چلیچه، توسعه و احداث جاده ۴ بانده جونقان به پردنجان با توجه به اینکه دارای ردیف اعتبار ملی می‌باشد، اخذ زمین از بنیاد جانبازان در روستای  راستاب وایجاد مسکن ملی، آسفالت جاده گوشه به کران، آسفالت جاده یک کیلومتری راستاب به چلیچه را عنوان و جهت رفع آنها ابراز امیدواری کرد.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۰۸:۳۰

4 Feb 2024