۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۵۶۴۷۵
رئيس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی شهرستان اردل خبرداد:

برگزاری ۳۰۰ برنامه هم‌زمان با دهه فجر در اردل

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردل گفت: به مناسبت دهه فجر بیش از ۳۰۰ برنامه در مناطق مختلف شهرستان اردل برگزار می‌شود.
برگزاری  ۳۰۰ برنامه هم‌زمان با دهه فجر در اردل
حسین بابادی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری«جهانبین نیوز»، با بیان اینکه شکوه دهه فجر امسال چشم دشمنان را کور خواهد کرد اظهار کرد: جشن بزرگ انقلاب همزمان با دهه فجر در شهر اردل برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این جشن در حال انجام است.

بابادی با اشاره به برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه در ایام دهه فجر در سطح شهرستان افزود: ۴۰ برنامه شاخص در نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان در ایام الله دهه فجر امسال برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: گلبانگ انقلاب اسلامی، رژه موتوری، نور افشانی و بانگ الله اکبر، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از پیشگامان انقلاب، افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان، محافل انس با قرآن و مسابقات قرآنی، برگزاری جشن‌های انقلاب در شهر و روستاها، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف از جمله فوتسال و والیبال ویژه خواهران و برادران، برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، هنری و مسابقه در مدارس، برگزاری همایش‌های مختلف پیاده روی و کوهنوردی خانوادگی، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری نشست‌های بصیرت افزایی و گفتمان دینی، حضور پر شور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی و برنامه‌های جانبی آن و سخنرانی یکی از سخنرانان مطرح در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله برنامه‌های شاخص ستاد دهه فجر شهرستان اردل می‌باشد.

بابادی تصریح کرد: انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی به نسل امروزی به ویژه نوجوانان و جوانان هم رویکرد اساسی است و دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به این امر اهتمام جدی داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردل بیان کرد: فضا و سیمای شهر هم با محوریت دهه فجر آذین‌بندی و چراغانی می‌شود و در روستاها و مدارس هم برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده است.

انتهای خبر/۵۷۰ ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۴۹:۰۹

1 Feb 2024