۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۵۶۴۴۲
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن باید موردتوجه قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است که اقدامات صورت گرفته برای مردم بیان شود تنها به گزارش دادن اکتفا نشود و کارها به‌ صورت هنرمندانه بیان شود.
برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن باید موردتوجه قرار گیرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهان‌بین نیوز»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام عصر یکشنبه در دومین نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی این استان اظهار داشت: برنامه‌های خوبی برای گرامیداشت دهه فجر در استان تدوین‌شده است که عملیاتی شدن این برنامه‌ها سبب می‌شود تا فضای انقلابی در سراسر استان ایجاد شود.

وی افزود: تقاضا می‌شود در این ایام به‌صرف گزارش بسنده نشود و کاملاً هنرمندانه از دهه فجر برای جهاد تبیین، روشنگری و مهیاکردن یک انتخابات خوب استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین نکونام گفت: پیگیر اجرایی شدن این برنامه‌ها باشید تا این برنامه‌ها به‌خوبی در استان اجرایی شود و نتایج آن را روز انتخابات شاهد باشیم.

امام‌جمعه شهرکرد تصریح کرد: اعتکاف یک عرصه نورانی برای جامعه بوده و جامعه‌ای که به این ارزش‌ها دل بسپارد جامعه نورانی خواهد بود، البته باید معنویات برجسته باشند هر چه بتوان معنویت را بگسترانیم به ارتقا و اعتلای جامعه اسلامی و رساندن جامعه به تمدن کمک کرده‌ایم.

وی گفت: باید کاری کرد که مردم، انقلاب اسلامی و واقعیت‌های آن را بیش‌ازپیش درک کنند و محصول دهه فجر در هرسال این باشد که باور مردم به انقلاب و دستاوردهای آن در این دهه از دهه فجر گذشته بیشتر شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان عنوان کرد: اینکه این تصورات در میان مردم وجود داشته باشد که رأی دادن تأثیری در کشور ندارد و حضور پیدا نکردن ما تأثیری ندارد زیرا رأی در صندوق ریخته می‌شود القائات باطلی است که بر مردم تحمیل می‌شود و باید رفع شوند، یعنی با کلام و استدلال خوب باید متوجه شوند که انتخابات در جمهوری اسلامی متفاوت از هر جای دیگری است، زیرا تقوا و ایمان در این مسئله حاکم است، بنابراین باید تلقی‌های باطل از افراد رخت بندد.

نکونام ادامه داد: نورانیت انقلاب اسلامی به حدی پرتلالو است که می‌تواند خود را به‌خوبی نشان دهد اما مسئولان هم وظیفه‌دارند با جهاد تبیین گردوغباری که دشمن درصدد است بر حقیقت انقلاب حاکم کند را بزدایند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و افزود: خداوند با امداد غیبی خود کمک کرد تا امام راحل انقلاب را به سرمنزل مقصود برساند و دشمن هرچه نقشه شیطانی کشید تا جلوی پیروزی انقلاب اسلامی را بگیرد اما موفق نشد.

نکونام خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و دستاوردهای خوبی در تمامی حوزه‌ها کسب‌شده و در جهت رفع مشکلات اقتصادی هم کم‌کار نشده است و باید این تلاش‌ها را تبیین کرد.

نکونام یادآور شد: دهه فجر فرصت مناسبی است که اقدامات صورت گرفته برای مردم بیان شود تنها به گزارش دادن اکتفا نشود و کارها به‌صورت هنرمندانه بیان شود.

وی افزود: این انقلاب از مردم است و مردم برای گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خودشان به میدان آمده و سکان‌دار این موضوع باشند، برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی ۲۲ بهمن را باید موردتوجه قرار دهیم و همه کمیته‌ها نقش خود را به‌خوبی ایفا کنند.
 
موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز از تدوین ۳۰۰ ویژه‌برنامه ویژه گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این برنامه‌ها که تلاش شده خلاقانه و نو باشد از سوی ۲۸ کمیته تخصصی تدوین و عملیاتی می‌شود.

انصاری خاطرنشان کرد: برای روز ۱۲ بهمن حرکت نمادین خودرویی و موتوری از فرودگاه شهرکرد تا مصلای امام خمینی (ره) پیش‌بینی‌شده است و بعدازآن ویژه‌برنامه در مصلی برگزار می‌شود.

وی در پایان بیان داشت: غبارروبی گلزار شهدا در تمامی شهرها و روستاهای استان، برگزاری ویژه‌برنامه‌های ۲۰ بهمن که با عنوان روز چهارمحال و بختیاری نام‌گذاری شده است، نورافشانی، جشن‌های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های محوری دهه فجر به شمار می‌رود.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۲۷:۳۱

29 Jan 2024