۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۵۶۴۳۴
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

توسعه اشتغال هدف تشکیل ستاد توسعه استان‌های زاگرس‌نشین

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه اشتغال، جلوگیری از مهاجرت و شکوفایی اقتصادی در استان‌های زاگرس‌نشین مرکزی از اهداف تشکیل ستاد توسعه استان‌های زاگرس‌نشین است.
توسعه اشتغال هدف تشکیل ستاد توسعه استان‌های زاگرس‌نشین
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، محمد کاظم منزوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: معرفی طرح‌های پیشران استان  به عنوان یکی از استان‌های زاگرس‌نشین، تعیین نرخ سود بانکی ویژه استات و اختصاص خط اعتباری اشتغال از محل صندوق توسعه ملی از موارد پیگیری شده در این نشست بود.

وی افزود: براساس ستاد توسعه استان‌های زاگرس‌نشین چهارمحال و بختیاری، خوزستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و کرمانشاه 6 استان مشمول طرح‌های اشتغال‌زا در قرارگاه استان‌های زاگرس نشین هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تدوین طرح‌های آب‌رسانی، حفظ جنگل‌ها و توسعه زیرساخت‌های بوم‌گردی در استان‌های زاگرس‌نشین مرکزی ادامه داد: در این نشست بسته ‌سیاستی پیشنهادی توسعه استان‌ طرح و بررسی شد.

منزوی عنوان کرد: توسعه اشتغال، جلوگیری از مهاجرت و شکوفایی اقتصادی در استان‌های زاگرس‌نشین مرکزی از اهداف تشکیل ستاد توسعه استان‌های زاگرس‌نشین است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه اشتغال و کارآفرینی، تسهیل در وصول تقاضا، صدور مجوزهای کسب و کار، سرعت‌بخشی در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زا و تکمیل طرح‌های بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت این قرارگاه قرار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پس از اولویت‌بندی بسته پیشنهادی برمبنای آمایش سرزمین تعدادی از این طرح‌ها به‌زودی اجرایی می‌شوند.

منزوی بیان کرد: در این نشست مدیران اقتصادی به تفکیک ضرورت طرح‌های پیشنهادی و راهکارهای اجرایی را ارائه کردند.                      

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۰۷:۲۳:۳۰

29 Jan 2024