۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۵۶۴۲۰
شهردار شهرکرد خبرداد:

اجرای 15 پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: در راستای اجرای آیین نامه پروژه‌های بازآفرینی شهرکرد در فاز اول 15 پروژه با 800 میلیارد تومان اعتبار مصوب و اجرا می‌شود.
اجرای 15 پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز» به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدحسین واحدیان اظهارداشت: در حال حاضر در هسته مرکزی شهر 70 هکتار بافت فرسوده و 430 هکتار هم ناحیه غرب شهرکرد می‌باشد که الحاق شده است.

وی افزود: بافت‌های فرسوده ما بعضا به بافت تاریخی گره‌ خورده‌اند و یکی از رسالت‌های دستگاه‌های متولی و شهرداری احیای این بافت‌ها است که در این راستا شهرداری شهرکرد اقداماتی را انجام داده است.

شهردار شهرکرد بیان کرد: مسیر فرهنگی ـ تاریخی و گردشگری در بافت قدیم شهرکرد به طول 4 کیلومتر در حال تکمیل است که از سال گذشته تاکنون حدود 20 میلیارد تومان در این مسیر هزینه شده است.

واحدیان با بیان اینکه خیابان ملت نیز یکی از مسیرهای پر تردد شهر است، خاطرنشان کرد: طرح خیابان ملت نیز توسط مشاور در حال تدوین است که این محور به یک مسیر پیاده‌روی و یک پاقوق فرهنگی تبدیل شد که در تلاش هستیم تا پایان امسال طرح مطالعاتی انجام و در سال آینده طرح عملیاتی آن اجرا شود.

وی گفت: در راستای اجرای پروژه‌های بازآفرینی در بافت فرسوده حدود 32 پروژه با 2 هزار میلیارد تومان اعتبار به ستاد بازآفرینی کشور پیشنهاد شد که در فاز اول با 15 پروژه با اعتباری بالغ‌بر 800 میلیارد تومان مصوب شده است.

انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۵۱:۱۳

27 Jan 2024