۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۵۶۳۹۹
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری خبرداد:

اجرای بیش از 19 میلیارد تومان پروژه صنعت برق در فلارد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر حدود 19 میلیارد و 800 میلیون تومان پروژه فعال در سطح شهرستان فلارد وجود دارد که پیش‌بینی می‌شود این رقم تا پایان سال به حدود 26 میلیارد تومان برسد.
اجرای بیش از 19 میلیارد تومان پروژه صنعت برق در فلارد
مجید فرهزاد در گفتگو با خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»،اظهار کرد: اداره برق شهرستان فلارد جز اولین ارگان‌هایی بود که به صورت مستقل، بعد از تشکیل فرمانداری در این شهرستان مستقر شد.

وی با اشاره به اینکه تامین نیرو و تجهیزات برق‌رسانی در شهرستان فلارد انجام شده است، افزود: بهسازی ساختمان اداره برق این شهرستان در حال انجام است و کلیه امور مربوط به شهرستان همچون انعقاد قرارداد با پیمانکاران، خدمات مربوط به مشترکین، مباحث مالی و اداری به صورت مستقل در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر حدود 19 میلیارد و 800 میلیون تومان پروژه فعال در سطح شهرستان فلارد وجود دارد که پیش‌بینی می‌شود این رقم تا پایان سال به حدود 26 میلیارد تومان برسد.

فرهزاد عنوان کرد: بهسازی کامل برق در حدود 10 روستا در شهرستان فلارد تا پایان سال انجام می‌شود و اولویت در اجرای پروژه‌های صنعت برق بازسازی شبکه‌های فرسوده، ایجاد نقاط مانور و تامین برق مطمئن و پایدار است.

وی خاطرنشان کرد: تامین برق گلزارهای شهدا در سطح شهرستان خانمیرزا در حال انجام است.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۲۲:۳۵

23 Jan 2024