۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۵۶۳۳۳
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) چهارمحال و بختیاری خبر داد:

تجلیل از 40 مادر با بیش از چهار فرزند در لردگان

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: پویش «شکوه مادری» برای تقدیر از مادران با بیش از چهار فرزند و ساکن محلات 2 هزار و 20 محله، در لردگان برگزار شد.
تجلیل از 40 مادر با بیش از چهار فرزند در لردگان
محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: پویش «شکوه مادری» در شهرستان لردگان به همت قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات و بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار شد.

وی تصریح کرد: این پویش برای تقدیر از مادرانی که بیش از چهار فرزند دارند و ساکن محلات 2 هزار و 20 محله هستند برگزار شد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) چهارمحال و بختیاری بیان داشت: میزبان این پویش در این استان محله حاجی آباد شهر لردگان بود و 38 بانو از این محله و دو بانوی دیگر از سایر محلات مورد تقدیر قرار گرفتند.

کریمی افزود: یک لوح و تندیس نفیس «شکوه مادری» به این بانوان تقدیم شد و مبلغ 10 میلیون ریال به حساب هر کدام از آن‎ها واریز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه از مادر 27 ساله دارای چهار فرزند تا مادر 36 ساله دارای 6 فرزند شرکت داشتند.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همچنین در این برنامه هدایای بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به دو خانواده دارای فرزندان چندقول انجام شد.

وی بیان داشت: طرح چندقلوها برای خانواده‌هایی که بیش از سه قلو به بالا دارند، اجرا می‌شود و در لردگان به یک خانواده دارای فرزند سه قلو و یک خانواده دارای فرزند چهارقلو مشمول این طرح شدند.

کریمی گفت: هدایای اهدا شده به این خانواده‌ها شامل یک بسته «لبخند مادری»، شامل 40 قلم کالای ضروری نوزاد برای هر کودک، یک کارت هدیه 10 میلیون ریالی به ازای هر کودک و پوشش مصرفی 6 ماه کودکان بود.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) چهارمحال و بختیاری یادآور شد: تعداد چندقلوهایی که تاکنون در این استان داشتیم 12 خانواده بیش از سه قلو هستند که نسبت به سال گذشته دو خانواده افزایش داشته است و احتمالا تا پایان سال سه خانواده دیگر هم طبق آمار اضافه می‌شود.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۵۰:۵۶

17 Jan 2024