:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> تحویل ماشین‌آلات عمرانی به شهرداری‌های شهرستان بن | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۵۶۳۲۱
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

تحویل ماشین‌آلات عمرانی به شهرداری‌های شهرستان بن

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شهرستان بن، تنها شهرستانی است که به همه شهرداری‌های آن ماشین‌آلات مختلف تحویل داده شده است.
تحویل ماشین‌آلات عمرانی به شهرداری‌های شهرستان بن
علی حیدری در گفتگو با پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: در دو سال گذشته توجه بسیاری نسبت به مسائل و مشکلات در شهرستان بن شده است.

وی افزود: شهرستان بن، تنها شهرستانی است که به همه شهرداری‌های آن ماشین‌آلات مختلف تحویل داده شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پیست اسکی در شهرستان بن بهسازی شده و این یکی از نکات مثبت در توسعه گردشگری شهرستان است.

حیدری عنوان کرد: مجوزهای مربوط به مجتمع گردشگری شیدا در آستانه ابطال قرار گرفته بود که با پیگیری‌های صورت گرفته توانستیم اعتبار خرید این مجتمع با رقم 8.5 میلیارد تومان را تامین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین زمین با عددی برابر با 5 هزار هکتار در قانون رفع تداخلات اراضی در شهرستان بن تعیین تکلیف شد، یک مورد از این اراضی در روستای شیخ شبان و پنج مورد دیگر مربوط به طرح آبرسانی به روستاهایی واقع در 31 طرح گردشگری هستند که در سال‌های اخیر انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اولین تصفیه‌خانه فاضلاب این استان در دولت سیزدهم در شهرستان بن افتتاح شد.

حیدری بیان کرد: همه آسیب‌هایی که بر اثر سیل به روستای بارده وارد شده بود، حل شد و شهرستان بن از این حیث نسبت به سایر شهرستان‌هایی که مناطق سیل زده داشتند، در رتبه اول قرار دارد.

وی درخصوص طرح‌های با قابلیت افتتاح در شهرستان بن، تاکید کرد: بیشترین متراژ محور چهارخطه در شهرستان بن در آستانه افتتاح و بهره‌برداری است، 6 کیلومتر آماده شده و 6 کیلومتر دیگر روند پایانی را طی می‌کند که در روزهای آینده بهره‌برداری می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: ذکر این نکته ضروری است که تصفیه‌خانه طرح انتقال آب بن به بروجن ابرپروژه آبرسانی استان که آب شرب نیمی از جمعت استان را فراهم می‌کند نیز در شهرستان بن واقع شده است.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۰۸:۵۰:۱۹

31 Jan 2024