۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۵۶۳۲۰
فرمانده انتظامی شهرستان لردگان خبر داد:

صلح و سازش دو طايفه در لردگان با ميانجی‌گری پليس

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان از تلاش و پيگيری پليس برای حل اختلافات و صلح و سازش بين دو طايفه از يک روستا در پی نزاع و درگيری و کينه و کدورت خبر داد.
صلح و سازش دو طايفه در لردگان با ميانجی‌گری پليس
به گزارش پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، به نقل از  پليس، امير انتظامی‌نيا در نشستی که در جهت حل اختلاف بين بزرگان دو طايفه از يک روستای شهرستان لردگان برگزار شد، با اشاره به اينکه بزرگان طوايف به‌عنوان سرمايه‌های اجتماعی هستند، اظهار کرد: نقش بزرگان در پيشگيری از اختلافات و درگيری‌های طايفه‌ای بسيار موثر و باز دارنده است.

وی با تأکيد بر گسترش ارتباط پليس و بزرگان طوايف، تصریح کرد: بروز ناهنجاری‌های اجتماعی باعث ضربه زدن به سرمايه بزرگ اجتماعی و حذف افراد از جامعه انسانی می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان در ادامه بيان داشت: بزرگان و ريش‌سفيدان همواره منشأ خير و برکت، صلح، سازش، امنيت و آرامش بوده‌اند و بايد بيش از گذشته از آن‌ها در توليد امنيت استفاده کنيم.

انتظامی‌نیا با اشاره به اينکه امنيت پايه و رکن اصلی امورات هر کشوری است، خاطرنشان کرد: امنيت در همه ابعاد زندگی اجتماعی نقش بسزايی دارد و هر فرد برای ادامه زندگی نياز به امنيت و آرامش دارد.

وی در پايان به کسانی که قصد بر هم زدن آرامش مردم را دارند هشدار داد:  پليس با مخلان نظم و امنيت و آسايش عمومی با قاطعيت برخورد می‌کند.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۵۹:۱۰

16 Jan 2024