۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۵۶۳۰۹
در چهارمحال و بختیاری؛

حمایت از بیش از 3 هزار طرح توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: تا امروز ۳ هزار و ۷۰ طرح به ارزش ریالی ۳۶۰ میلیارد تومان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سطح استان مورد حمایت قرار گرفته است.
حمایت از بیش از 3 هزار طرح توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)
محمود ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: تا امروز ۳ هزار و ۷۰ طرح به ارزش ریالی ۳۶۰ میلیارد تومان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سطح استان مورد حمایت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها از منابع مالی تبصره ۱۸ جزء چهار بند (ب) تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین ۱۴۰ میلیارد تومان از منابع بنیاد برکت در سطح این استان در حال توزیع است.

ابراهیمی بیان داشت: در حوزه عمران و زیرساخت بیشترین پوشش در حوزه مدارس است و تا آخر سال ۱۴۰۱، ۵۳ باب مدرسه و ۲۰ باب مدرسه کانکسی که برای ۱۰ باب آن زمین تأمین شده و ۱۰ باب هنوز زمینی تأمین نشده در برنامه بود.

وی اضافه کرد: علاوه‌بر مدرسه، ساخت مسجد، مجتمع فرهنگی، ایل‌راه و… نیز در دستور کار قرار داشته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) چهارمحال و بختیاری یادآور شد: بنیاد احسان در هر جایی که ضرورت باشد اقدام به واکنش سریع نسبت به جریان می‌کند و قرارگاه‌های مختلف جهادی، امدادی، عدالت آموزشی و… در سطح این بنیاد شکل گرفته است.
 
وی با اشاره به فعالیت قرارگاه عدالت آموزشی، افزود: در این قرارگاه دسته‌بندی‌های متفاوتی برای ارائه خدمت وجود دارد که یکی از آن‌ها طرح «مشق احسان» بوده و در استان فعال می‌باشد و ارائه پک‌های کیف و لوازم آموزشی از جمله خدمات آن است.
 
ابراهیمی عنوان داشت: بعد از بیماری کرونا این ضرورت احساس شد که در سطح کشور در این حوزه نقصان‌هایی وجود دارد و برنامه‌ریزی در این زمینه صورت گرفت و در راستای حمایت از دانش‌آموزان مناطق محروم هدف‌گذاری‌ها انجام شد و برنامه‌هایی تدوین شد.
 
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در قرارگاه عدالت آموزشی، در سال جاری ۷۰ میلیارد تومان بنیاد احسان در سطح این استان خدمات ارائه کرده است و جامعه هدف آن فقط محرومین است.

وی گفت: کارهای بزرگی در حال انجام است و نیازمند همراهی همه مسئولان در این زمینه می‌باشد، تا بتوانیم جامعه هدفی که قرار است از این سرمایه‌گذاری‌ها بهره ببرند را شناسایی کنیم و به جایی برسیم که چهارمحال و بختیاری دیگر کم‌برخوردار نباشد.
 
انتهای خبر/۱۰۲۶ ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۳۸:۱۹

15 Jan 2024