۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۰
کد مطلب : ۵۶۳۰۶
مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه ناحيه شهرستان اردل:

ماه رجب بهترين فرصت برا تمرين تقوا است

مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه ناحيه شهرستان اردل گفت: ماه رجب بهترين فرصت تمرين بندگی برای ماه مبارک رمضان است.
ماه رجب بهترين فرصت برا تمرين تقوا است
حجت الاسلام عینعلی علی‌پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری« جهانبین نیوز»، ضمن تبریک حلول ماه رجب و میلاد امام محمدباقر علیه السلام این ماه را ماه بندگی، ماه دعا دانست و گفت: ماه رجب فرصت مناسب برای تمرین تقوا می‌باشد و در این ماه با ذکر، دعا و روزه می‌توانیم تمرین تقوا داشته باشیم.

علی‌پور ماه رجب را یکی از با فضیلت ماه‌ها برای مؤمنان عنوان کرد، گفت: در قیامت از انسان در مورد این ماه پرسیده می‌شود و هر کس که فضیلت ماه رجب را دریافته باشد به بهشت بی انتهای خداوند و نعمات ابدی آن وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه هلال ماه رجب، زندگی و تولدی دوباره را به عاشقان نوید می‌دهد افزود: رجب ماه آمادگی و دروی از گناه است و خداوند در این ماه بندگان خود را مورد مغفرت قرار می‌دهد به همین دلیل یکی از مهم‌ترین ذکرهای این ماه استغفار و توبه از گناه است.

علیپور ادامه داد: ماه رجب ماه تمرین برای گناه نکردن است و تنها کسی که فضیلت ماه رجب و شعبان را درک می‌کند می‌تواند وارد ماه رمضان شده و فضیلت این ماه بسیار عزیز را درک کند.

وی ماه رمضان را ماه رسیدن به بندگی خداوند عنوان کرد، یادآور شد: رمضان ماه آمادگی نیست بلکه رمضان ماه رسیدن به بندگی خداوند است؛ بنابراین برای ورود به رمضان باید از فضائل ماه رجب و شعبان استفاده کرد.

انتهای خبر/۵۷۰ ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۴۹:۴۰

16 Jan 2024