۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۵۶۲۶۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

راهیابی دانش‌آموز چهارمحال و بختیاری به مرحله نهایی المپیاد فیلم‌سازی ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از راهیابی دانش‌آموز هنرمند این استان به مرحله نهایی المپیاد فیلم‌سازی ایران خبر داد.
راهیابی دانش‌آموز چهارمحال و بختیاری به مرحله نهایی المپیاد فیلم‌سازی ایران
پیام احمدی در گفتگو با «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: دانش‌آموز هنرمند چهارمحال و بختیاری توانست با اثر خود به مرحله نهایی المپیاد فیلم‌سازی ایران راه پیدا کند.

وی در خصوص موفقیت این دانش‌آموز اهل چهارمحال و بختیاری افزود: دانش‌آموز هنرمند موفق شد تا با پشت سر گذاشتن بیش از یک هزار و 200 شرکت‌کننده در هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران به بخش نهایی این رویداد راه یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به گزارش اعضای هیات انتخاب هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران پس از ارزیابی یک هزار و 260 اثر ارسالی به دبیرخانه این رویداد فرهنگی هنری، اسامی 31 پذیرفته‌شده نهایی برای حضور در این المپیاد را اعلام کرد که در این میان نام نرگس حیدری سورشجانی از نوجوانان و دانش‌آموزان موفق چهارمحال و بختیاری هم دیده می‌شود.

احمدی عنوان کرد: نرگس حیدری سورشجانی که با ایده هنری «مَه و مِه» در المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران شرکت کرده است و به همراه 11 نفر نوجوان هنرمند راه‌یافته به بخش طراحی داستان، فعالیت در حوزه سینما را تجربه می‌کند.

وی پیرامون موضوع اثر این هنرمند نوجوان اهل استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ایده فیلم کوتاه «مَه و مِه» دارای موضوعی اجتماعی است که با محوریت هشت سال دفاع مقدس، برشی کوتاه از زندگی یک جانباز و سوءتفاهمی‌هایی را که دیگران در پذیرش شرایط او دارند، روایت می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران با محوریت محرومیت‌زدایی فرهنگی، تربیت نسل فیلم‌ساز آگاه، تربیت نسل فیلم‌ساز پیش‌رو و شناسایی و توانمندسازی نوجوانان مستعد 12 تا 17 ساله در بخش‌های طراحی داستان و فیلم‌سازی شکل گرفته است.

احمدی بیان کرد: رویداد فرهنگی هنری هفتمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان در روزهای بیست‌ و هشتم دی‌ تا دوم بهمن‌‌ماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۱۶:۴۵

31 Jan 2024