۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۵۶۲۴۹
امام جمعه شهر بروجن:

دنیا امروز شاهد اثرات مکتب شهید سلیمانی است

امام جمعه شهر بروجن گفت: مکتب شهید سلیمانی و مقاومت تاثیری بر منطقه و جهان داشت و با این باور را به‌وجود آورد که امروز مقاومت در جهان مسئله‌ای بسیار اثرگذار و مهم است.
دنیا امروز شاهد اثرات مکتب شهید سلیمانی است
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، با اشاره به ویژگی‌های فردی سردار شهید سلیمانی از اظهار کرد: ایمان، تدین و دین‌داری در وجود این سردار سرافراز اسلام مشهود بود.

وی نقطه برجسته شخصیتی شهید سلیمانی را اخلاص بالای ایشان دانست و تصریح کرد: کار برای خدا به اخلاص و تشخیص درست وظیفه و تکلیف نیاز دارد.

امام جمعه شهر بروجن عنوان داشت: قدرت تشخیص تکلیف و وظیفه و بصیریت بالایی که ایشان داشت سبب شد در مسیر ولایت‌فقیه تکلیف خود را بشناسد و آن تکلیف صحیح را با اخلاص بالا انجام دهد.

حجت الاسلام و المسلمین احمدی با بیان اینکه اخلاص درجاتی دارد و هر کسی ممکن است درجاتی از اخلاص را بهره داشته باشد، خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی چون مسیر تشخیص تکلیفش مسیر صحیحی بود و اخلاص بسیار بالایی داشت تاثیر کارهایش بالا می‌رفت و مردم به عینه می‌دیدند که ایشان چگونه برای کشور تلاش می‌کند.

امام جمعه شهر بروجن بیان داشت: هر انسان، دو موضوع را باید مد نظر قرار دهد، اول اینکه وظیفه و تکلیف خودش را درست تشخیص بدهد سپس برای انجام تکلیف، مسئولیت لازم را برعهده بگیرد و انجام بدهد.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی عملاً مقاومت را به انسان‌های شایسته دیگری که لیاقت و آمادگی داشتند، آموخت.

حجت‌الاسلام و المسلمین اضافه کرد: در عمل برکات مقاومت نیروهای تربیت شده مکتب شهید سلیمانی را در مقابل داعش دیدیم و شاهد بودیم که چگونه ایستادگی این نیروها پیروزی را برای جبهه مقاومت رقم زد.

امام جمعه شهر بروجن ادامه داد: مکتب شهید سلیمانی و مقاومت تاثیری بر منطقه و جهان داشت و باوری به وجود آورد که امروز مقاومت در جهان مسئله‌ای بسیار اثرگذار و مهم است که نمونه آن را در غزه و یمن و... می‌بینیم که استکبار جهانی را به چالش کشیده است.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۵۳:۵۶

9 Jan 2024