۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۵۶۲۴۲
یادداشت؛

سردار سلیمانی سیطره داعش را در هم پیچید

سردار سلیمانی زمانی که داعش اعلام وجود کرد، وارد میدان شد و دیدیم که چطور توانست در زمان کوتاهی سیطره داعش را در هم بپیجد.
سردار سلیمانی سیطره داعش را در هم پیچید
به گزارش پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، سرهنگ فرزان امیری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کیار در یادداشتی در خصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نوشت:

حاج قاسم نمونه‌ای از ایثار، شجاعت، مردانگی و بسیاری از ویژگی‌های منحصر به فرد است، ایشان به معنای واقعی کلمه یک انسان کامل بودند.

اخلاص در وجود سردار سلیمانی موج می‌زد و یشان به شدت از ریا و خودنمایی پرهیز می‌کردند، ظاهر بی‌آلایش و مؤمنانه ایشان خبر از باطن صاف و بی‌آلایش می‌داد، سردار دلها مصداق آیه شریف «سيماهم فی وجوههم من اثر السجود» بوده و در طریق اخلاص ثابت قدم و استوار بودند.

روحیه شهادت‌طلبی حاج قاسم قابل تحسین است ایشان خود را شیفته و جان‌فدا در راه ولایت و مملکت می‌دانستند و این موضوع را در عمل هم ثابت کردند.

شهادت بزرگترین آرزوی ایشان بود و ما شاهد بودیم که در دست‌یابی به این آرزوی دیرینه خود هیچگاه  سست نشد، و بنا به گفته خودشان ایشان در پی شهادت بودند تا سرانجام به این آرزو رسیدند و  به دست شقی‌ترین انسان روزگار به شهادت رسیدند.

ولایتمداری و عشق به مقام معظم رهبری در سراسر زندگی سردار سلیمانی هویدا بود و ایشان همواره گوش به فرمان مقتدای خویش بودند، نگاه ایشان به‌عنوان یک افسر رشید لشکر اسلام به ولی‌امر مسلمین، حضرت آیت الله العظمی تنها از حیث رعایت سلسه مراتب نظامی نبوده بلکه نگاهی بس فراتر بود و از جنبه اعتقادی به ایشان نگاه می‌کردند.

زمانی که داعش شکل گرفت و اعلام وجود نمود رعب و وحشت در دل مردم بی‌گناه حاکم شده بود و ما دیدیم که این گروه تروریست به پشتیبانی مالی و نظامی استکبار و صهیونیسم از هیچ جناینی کوتاهی نمی‌کرد، تاخت و تاز به جان و مال و ناموس مردم عراق و سوریه با بی‌رحمانه‌ترین شکل ممکن از سوی داعش صورت می‌گرفت اما شهدای سرافرازی که به فرماندهی سردار سلیمانی پا به میدان گذاشتند و آن زمان توانستند با شجاعت‌های‌شان در کمال ناباوری و بهت تحلیل‌گران نظامی و سیاسی جهان، خبر نابودی حکومت فاسد داعش و پایان سیطره آن بر منطقه را به ما بدهند.

امروز مردم نه‌تنها امنیت منطقه بلکه امنیت جهان را مرهون مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر آن ژانرال بزرگ جهانی و یارانش یعنی سردار سلیمانی هستیم.

سربازان سردار سلیمانی در هر نقطه‌ای که ایستادند و مبارزه کردند  به دنبال استقرار امنیت و آرامش و باز گرداندن زندگی جاری و طبیعی مردم به آنان بود و در نهایت دیدیم که در این راه نیز به درجه والای شهادت نائل شدند، که بزرگ‌ترین پاداش این سختی‌ها و مجاهدت‌ها است.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۴۲:۰۲

8 Jan 2024