۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۵۶۲۳۹
جهانبین نیوز گزارش می‌دهد؛

سردار سلیمانی نجات‌بخش کشورهای منطقه

سردار سلیمانی، با ابتکاری که داشتند توانستند نجات‌بخش بسیاری از کشورهای منطقه باشند.
سردار سلیمانی نجات‌بخش کشورهای منطقه
به گزارش «جهانبین نیوز»، شجاعت، ایثار و اراده سردار سلیمانی و امثال ایشان باعث شده امروز ایران هم در دنیا تصمیم گیرنده باشد و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب نزدیک قله قرار گرفته است.

ولایت، خط قرمز سردار سلیمانی بود

به گزارش پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، سردار علی‌محمد اکبری با اشاره به سخنان سردار سلیمانی در این خصوص که اگر از خدا بترسید همه دنیا از شما می‌ترسند اظهار کرد: در طوفان الاقصی دیدیم که گنبد آهنین اسرائیلی‌ها با شکست مواجه شد.

وی تصریح کرد: تصاویری که از منزل فلسطینی‌ها منتشر شد بیانگر این بود که عکس شهدای جبهه مقاومت و حاج قاسم و رهبر انقلاب بر روی دیوار است، رزمندگان مقاومت گرچه اهل تسنن هستند ولی ذکرشان یا حسین (ع) و مقاومت‌شان علوی و عاشورایی است.

اکبری عنوان کرد: خط قرمز شهید سلیمانی اسلام، انقلاب و ولایت بود، حاج قاسم سلیمانی سیاستمدار و دیپلمات به‌تمام‌معنا بود اما در بحث سیاسی و احزاب دخالت نمی‌کرد.

شهید سلیمانی نخبه و ژنرال بی‌نظیر در تمام دنیا و برای همه زمان‌ها است

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) خاطرنشان کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس یک شاخصه مهم داشتند و این ویژگی در رفتار و منش سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به وضوح دیده می‌شد، ایشان ولایت‌مداری را سرلوحه کار خود قرار داده بودند و تبعیت از ولی امر مسلمین را اولویت خود می‌دانستند.

وی بیان داشت: شهید سلیمانی نخبه و ژنرال بی‌نظیر در تمام دنیا و برای همه زمان‌ها است، تأثیرگذاری شهید سلیمانی با نام سردار سلیمانی متفاوت بوده و هست، شهید سلیمانی الگویی از اسلام است و الگویی از ولایتمداری است.

شخصیت و منزلت سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی فراملی و جهانی است

حسین قلی بدری در گفتگو با پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: منزلت و ارادت ملت‌ها به شهید سلیمانی بین‌المللی است.

وی تصریح کرد: جایگاه سردار دل‌ها در آرشیو رسانه‌های جهانی ثبت شده است و از ایشان به‌عنوان یک قهرمان مردمی یاد می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کوهرنگ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بعد شخصیتی شهید سلیمانی بیان داشت: ایشان هم شجاع و هم با تدبیر بودند.

شجاعت توأم با تدبیر از ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی است

بدری خاطرنشان کرد: شجاعت توأم با تدبیر از ویژگی‌های برجسته این شهید بزرگوار بود و ایشان این ویژگی را نه‌تنها در میدان نبرد بلکه در سیاست هم به کار می‌گرفت.

وی با اشاره به تأثیر‌گذار بودن شهید سلیمانی در دل ملت‌ها تاکید کرد: این ویژگی سردار دل‌ها برگرفته از اخلاص ایشان است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کوهرنگ با اشاره به خصوصیت شاخص دیگر شهید سلیمانی ادامه داد: سردار سلیمانی فرماندهی جنگاورِ مسلّط بر عرصه نظامی و مراقب بر حدود شرعی در میدان جنگ بود و مراقبت و احتیاط در عرصه نظامی مانند، جلوگیری از تعدّی، ظلم، دفاع سخت و دفاع نرم در میدان نبرد نحوه مقابله با دشمنان از ویژگی‌های خاص ایشان بود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کوهرنگ اضافه کرد: انقلابی بودن از ویژگی‌های مهم سردار شهید سلیمانی در میدان سیاست است و ایشان به‌شدّت پایبند به انقلاب و خط انقلابی امام خمینی (ره) بودند.

به گزارش «جهانبین نیوز»، سردار سلیمانی به‌عنوان یک نخبه نظامی توانستند پایه‌گذار جبهه مقاومت در منطقه باشند، امروز شاهدیم این جبهه اجازه تحقق نقشه‌های استکبار را در خاورمیانه نمی‌دهند و سبب شده آمریکا که روزی خود را ابرقدرت می‌دانست در تحقق اهداف خود در منطقه ناکام شود.

سردار سلیمانی، با ابتکاری که داشتند توانستند نجات‌بخش بسیاری از کشورهای منطقه باشند و ناکامی و نابودی داعش در سوریه یکی از دستاوردهای بزرگ این سردار سرافراز اسلام است.

انتهای خبر/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۴۶:۴۷

8 Jan 2024