۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۵۶۲۲۵
نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد:

انتقام سخت، خروج آمریکا از خاورمیانه و نابودی اسرائیل است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد گفت: انتقام ما از عاملین این جنایت خروج کامل آمریکا از منطقه خاورمیانه و نابودی کامل اسرائیل از روی نقشه زمین و آزادی فلسطین است.
انتقام سخت، خروج آمریکا از خاورمیانه و نابودی اسرائیل است
حجت‌الاسلام و المسلمین حمید محمدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، با اشاره به رشادت‌های سردار سلیمانی در صحنه بین‌الملل اظهار کرد: رشادت و شجاعت از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی بود و رشادت‌های این سردار شهید در لبنان، عراق و سوریه در جنگ با داعش همگی گویای مدیریت، شجاعت و رشادت‌های شهید خستگی‌ناپذیر است.

وی افزود: رشادت‌های سردار سلیمانی حاصل تقوای الهی و ترس از خداوند بود و هیچ قدرتی در برابر آن توان ایستادگی نداشت.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد درباره تاثیر فعالیت‌های سردار سلیمانی در دنیا با تاکید بر سخنان امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) فرمودند ما انقلاب‌مان را به همه جای دنیا صادر می‌کنیم و امروز شاهد جنبش‌های آزادی‌خواهانه در سراسر دنیا ازجمله فلسطین، لبنان، یمن و... هستیم.

وی در ادامه گفت: این جنبش‌ها همگی از انقلاب اسلامی و فعالیت‌های سردار سلیمانی نشأت گرفته است.

محمدی با اشاره به اندیشه سردار شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: فکر و اندیشه شهید بزرگوار بر اساس مکتب عاشورا و امام خمینی (ره) شکل گرفته بود.

وی با اشاره به شاخصه‌های اندیشه سردار سلیمانی گفت: شهید سلیمانی در دفاع از مظلوم سر از پای نمی‌شناخت و اخلاص و تقوای الهی حاکم بر رفتار و افکار ایشان بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد بیان داشت: تشییع پیکر پاک این شهید و هم‌رزمان ایشان در طول تاریخ بی‌سابقه بود.

وی اذعان داشت: انتقام ما از عاملین این جنایت خروج کامل آمریکا از منطقه خاورمیانه و نابودی کامل اسرائیل از روی نقشه زمین و آزادی فلسطین است.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۵۴:۵۶

7 Jan 2024