۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۵۶۲۲۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد:

تفکر شهید سلیمانی، مکتبی برای تک تک مردم است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: تفکر شهید سلیمانی یک مکتب بود، مکتبی که برای تک تک مردم ایران قابل دسترسی است.
تفکر شهید سلیمانی، مکتبی برای تک تک مردم است
حسن بهرامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، با اشاره به شخصیت سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: اخلاص و کار برای خدا از مهمترین ویژگی‌های این شهید بود، به گونه‌ای که ایشان فقط برای خدا کار می‌کرد.

وی افزود: جبهه مقاومت با پشتکار و مجاهدت‌های سردار سلیمانی بوجود آمد و قدرتمند شد تا جایی که رژیم صهیونیستی که  در جنگ ۶ روزه با اعراب ۶ کشور عربی را در هم شکست، در جنگ ۳۳ روزه و جنگ‌های ۲۲ روزه و بعد از آن نتوانست به اهداف خود دست یابد و متحمل شکست شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد با اشاره به موفقیت جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: موفقیت جبهه مقاومت به‌واسطه برتری تجهیزات نظامی نیست بلکه به دلیل روحیه مقاومت و ایثاری است که امثال حاج قاسم در منطقه بوجود آوردند.

وی گفت: سردار شهید سلیمانی ولایی بود و از صمیم قلب، خود را پیرو ولایت می‌دانست و به ما آموخت که اگر پشتیبان ولایت باشیم، در دنیا و آخرت پیروز هستیم.

بهرامی با اشاره به نقشه‌های دشمنان اذعان داشت: امروز دشمن از طریق تحریم اقتصادی تلاش می‌کند که مردم را در سختی قرار دهد تا مردم دست از اسلام و انقلاب بردارند و لذا لازم است در این مسیر به این شهدا اقتدا کنیم.

 وی در ادامه بیان داشت: دشمن تلاش می‌کند نسل جدید را از مسیر انقلاب دور کند لذا لازم است جوانان را با اخلاق خوش جذب اسلام کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد درباره تفکر شهید سلیمانی اظهار کرد: این تفکر یک مکتب بود، مکتبی که برای تک تک مردم ما قابل دسترسی است و هر خاطره، صحنه، اتفاق و اقدام مربوط به حاج قاسم که بررسی شود، شاهد این هستیم که در بطن آن یک دستور از اسلام را اجرا کرده است و به همین دلیل است که مردم با هر نگرشی به او احترام می‌گذارند و حتی دشمن سر تعظیم مقابل او فرود می‌آورد.

وی در پایان کلام بیان داشت: وظیفه ما هم‌اکنون به‌عنوان یک انسان معتقد و خداجو، توجه به اسلام محمدی (ص) و حرکت در مسیر حق، خودسازی و همراه سازی مردم با تفکرات حاج قاسم که برگرفته از ولایت پذیری ایشان از امام انقلاب و ائمه اطهار علیهم السلام، قرآن و دین اسلام است.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۰۸:۱۵:۳۱

8 Jan 2024