۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۵۶۲۰۴
نماینده ولی‌فقیه سپاه شهرستان سامان تاکید کرد:

اخلاص، استقامت و ولایت‌مداری سه شاخصه مهم سردار سلیمانی

نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان گفت: کار خالصانه برای خدا، استقامت در مسیر حق و دفاع از ولایت سه شاخصه‌ مهمی است که در زندگی سردار سلیمانی موج می‌زند.
اخلاص، استقامت و ولایت‌مداری سه شاخصه مهم سردار سلیمانی
حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی عباسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: در خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی و شاخصه‌های وی چند نکته قابل توجه است.

وی تصریح کرد: وقتی به شهدای شاخص شهرستانی و آن‌هایی که به چشم مردم آمدن مثل شهید سلیمانی توجه می‌کنیم می‌بینیم این شهدا در بین همه اهل بیت (ع) انس و ارادت عجیبی به حضرت فاطمه (س) داشتند و از این بابت در دید مردم هم درخشیدند.

نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان با اشاره به چند شاخصه مهم در زندگی سردار سلیمانی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین عوامل بزرگی و  هیبت این شهید در نظر مردم شاخصه‌هایی است که از زندگانی حضرت زهرا (س) برداشت کردند.

عباسی اولین شاخصه سردار سلیمانی را کار خالصانه برای خدا دانست و خاطرنشان کرد: وقتی به زندگی بزرگانی مانند حاج قاسم یا آیت‌الله مصباح و... نگاه می‌کنیم می‌بینیم در زندگی‌شان اخلاص موج می‌زند، این افراد برای خودشان یا برای دیده شدن کار نمی‌کردند کارشان فقط برای خدا و همه هم و غمشان رسیدگی به مشکلات دیگران بود.

وی یادآور شد: استقامت در مسیر حق دومین شاخصه‌ای است که در زندگی سردار سلیمانی موج می‌‌زند، انسان وقتی به زندگی حضرت زهرا (س) توجه می‌کند می‌بیند ایشان در بحث استقامت در مسیر حق به بالاترین درجه ممکن رسیده بودند، شهدا مانند حاج قاسم نیز تمام زندگی خود را در مسیر حق ایستادگی کرده و در این راه کم نگذاشتند و کم نیاوردند، از مسیر حق خارج نشدند و با همه هزینه‌های بالایی که ایستادگی در این راه داشت یک عمر استقامت در مسیر حق کردند.

عباسی با اشاره به اینکه در قرآن آمده است که کسانی که استقامت در مسیر حق داشته باشند به منزله کسانی هستند که ملائکه الهی را  یاری می کنند ادامه داد: انسان وقتی برای خدا کار کند پشیمانی در مسیر حق معنایی ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان افزود: دفاع از ولایت و پشتیبانی از ولایت جزء ویژگی‌هایی است که انسان در زندگی حضرت زهرا (س) دیده می‌شود، ایشان اولین حامی امامت هستند که در این حمایت و پشتیبانی حتی جان خودشان را هم تقدیم کردند.

وی اضافه کرد: وقتی به زندگی شهدایی مثل حاج قاسم سلیمانی نگاه کنیم، می‌بینیم ایشان در بحث حمایت از ولایت و پشتیبانی ولایت تا سر حد جان پیش رفتند.

نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان تاکید کرد: شهید سلیمانی خود را طلبکار از ولایت نمی‌دانست و مانند برخی که بعد از انجام وظیفه برای خودشان حقی در نظر می‌گیرند نبود، ایشان خود را سربازی خطاب می‌کند و این ناشن از تواضع ایشان دارد.

عباسی گفت: خدا هر کس عمر و زندگی خود را برای خدمت خالصانه و مخلصانه به مردم بگذارد در چشم مردم بزرگش می‌کند.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۴۶:۱۰

6 Jan 2024