۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۵۶۱۷۳
امام جمعه شهرستان کوهرنگ:

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد یک انسان تراز اسلام است

امام جمعه شهرستان کوهرنگ گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد یک انسان تراز اسلام ناب محمدی (ص) است.
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد یک انسان تراز اسلام است
حجت الاسلام و المسلمین ایوب محمدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری جهانبین نیوز، ایمان، تقوا، اخلاق، بصیرت، ولایتمداری، مجاهدت، شهادت‌طلبی، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی و حضور به موقع در صحنه‌های سرنوشت‌ساز، آخرت‌گرایی و اخلاص را از ویژگی‌های مهم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برشمرد.

وی شخصیت سردار سلیمانی را تجسم عینی مکتب اسلام ناب محمدی (ص) عنوان کرد و افزود: نام و راه شهید سلیمانی هرگز در تاریخ اسلام، منطقه و ایران فراموش نخواهد شد.

امام جمعه شهرستان کوهرنگ ادامه داد: به برکت خون سردار سلیمانی، جریان مقاومت پُربارتر از گذشته شده و شهادت این سردار تاثیر بسزایی در این زمینه داشته است.

محمدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که اخیراً فرمودند: "شهید سلیمانی ملی‌ترین و امتی‌ترین فرد بودند و حضور ده‌ها میلیون نفر در مراسم تشییع جنازه او نشان دهنده این نوع شخصیت وی است، عنوان کرد: مردمی بودن این شهید بزرگوار باعث شد تا نام نیک وی در سراسر جهان بر سر زبان‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: همگان باید این را بدانند هرگز شهادت شهید سلیمانی را فراموش نخواهیم کرد و انتقام وی گرفته می‌شود، حرفی زدیم، پای آن حرف ایستاده‌ایم و در وقت و جای خودش انجام خواهد گرفت.

امام جمعه کوهرنگ اضافه کرد: خون شهید سلیمانی و شخصیت وی آنقدر بزرگ است که اگر همه سران آمریکا هم کشته شوند، انتقام خون این شهید بزرگوار گرفته نخواهد شد، ما باید با ادامه راه وی و شیوه‌های دیگر انتقام خون شهید سلیمانی را بگیریم.

محمدی همچنین با اشاره به شهادت شهید سید رضی موسوی، بیان کرد: این شهید بزرگوار، هم پا به پای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سوریه حضور داشت و وی او را فرمانده‌ای زیرک می‌دانست.

وی تاکید کرد: درست است که شهادت برای ما افتخار است اما برای جبهه باطل جز ذلت نیست، رژیم آدمکش صهیونیستی طی سه ماه گذشته عقل خود را از دست داده و مردم را در مدرسه و بیمارستان بمباران کرده و به شهادت رسانده است، خون شهید سلیمانی و شهید موسوی به تثبت و پیروزی مقاومت منجر می‌شود و به فضل الهی، این رژیم از روی زمین پاک خواهد شد.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۵۰:۲۹

3 Jan 2024