:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> تولید و توزیع بیش‌ از 65 هزار تن آسفالت طی 9 ماه | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۵۶۱۶۱
مدیر کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد خبر داد:

تولید و توزیع بیش‌ از 65 هزار تن آسفالت طی 9 ماه

مدیر کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 65 هزار و 473 تن آسفالت تولید و در معابر سطح شهر توزیع شد.
تولید و توزیع بیش‌ از 65 هزار تن آسفالت طی 9 ماه
به گزارش «جهانبین نیوز»، به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد بهنام دادایی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری اجرای طرح نهضت آسفالت در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار گرفت که در این راستا 65 هزار و 473 تن آسفالت تولید و در معابر سطح شهر توزیع شد.

وی با بیان اینکه اعتبار این میزان آسفالت تولید شده 98 میلیارد و 209 میلیون تومان برآورد شده است، افزود: 720 هزار و 203 مترمربع از معابر نواحی چهارگانه شهرکرد آسفالت شد.

مدیر کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد با اشاره به تولید شن و ماسه در کارخانه آسفالت بیان کرد: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه 116 هزار و 920 کیلوگرم شن و ماسه تولید شده است.

دادایی ادامه داد: همچنین کارگاه تولید بلوک رنگی در حال راه‌اندازی و تجهیز است تا بتوانیم به تولید انبوه در این حوزه برسیم.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۱۶:۰۵

1 Jan 2024