۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۵۶۱۴۲
یادداشت؛

دوباره دست استکبار از آستین اسرائیل بیرون آمد

بار دیگر دست استکبار از آستین اسرائیل بیرون آمد و پاسدار دیگری به خیل شهدا مدافع حرم پیوست.
دوباره دست استکبار از آستین اسرائیل بیرون آمد
به گزارش «جهانبین نیوز»، مهدی قاسمی دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی در واکنش به شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام شهید سید رضی موسوی در یادداشتی نوشت:

قطع مسلم هر جا دشمن از رویارویی مستقیم با ملت ایران عاجز و ناتوان می‌شود برای تسکین دردها و ضرباتی که از اتحاد و همدلی جریان انقلاب و مقاومت در داخل و خارج از کشور متحمل شده است، دست به اقداماتی پست و بزدلانه می‌زند و اقدام به ترور و حذف فیزیکی دانشمندان، مسئولین و فرماندهان نظام می‌کند.

وعده الهی در حال تحقق است

آنچه ما در سال‌های اخیر از پیروزی‌های جبهه مقاومت شاهد بوده‌ایم گواه بر این امر می‌باشد که وعده الهی در حال محقق شدن است و پیروزی از آن افرادی است که دین خدا را یاری می‌کنند.

اکنون که در آستانه سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی هستیم خبر شهادت مردی دیگر از عرصه جهاد و شهادت دل‌های همه مجاهدان عرصه جهاد و شهادت را داغدار کرده است.

دشمن دست به ترور افراد تاثیرگذار بر جبهه مقاومت می‌زند اما نمی‌داند که حیات ما در این شهادت است.

امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در سال‌های آغازین انقلاب در دوران فعالیت‌های کور و اقدامات تروریستی سازمان منافقین فرمودند: «این انقلاب باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند و زنده ماندنش به این خونریزی‌هاست، خون‌ها را بریزید، زندگی ما دوام پیدا می‌کند، بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود» و امروز بعد از گذشت چندین سال ما می‌بینیم که چگونه خون شهدا انقلاب را بیمه می‌کند و مردم را در مقابل دشمن متحدتر.

اسرائیل در جنگ با مردم غزه دچار شکست و خفت شده است

 اکنون اسرائیل که درگیر جنگ است دست به این اقدام می‌زند زیرا در طول تاریخ تشکیل کشور جعلی و خودخوانده اسرائیل شاید هیچ زمانی به اندازه این روزها و ماه‌های اخیر دچار شکست و خفت نشده است.

جریان حماس به‌عنوان یک تشکیلات سیاسی نظامی مستقل که وابستگی به هیچ دولتی ندارد آن‌چنان ذلتی برای اسرائیل رقم زدند که در طول دوران تشکیل کشورش بی‌سابقه بوده است.

اسرائیل که روزگاری در جنگ ۶ روزه، خودش، اعراب و تمام کشورهای طرفدار خود را به شکست کشانید؛ امروز از جریان عملیات طوفان الاقصی بالاترین شکست را متحمل شده است و حیثیت و جایگاه بین‌المللی خود را از دست داده، پس طبیعی است که برای جبران گوشه‌ای از این شکست‌ها به دنبال ضربه زدن به پرچم جبهه مقاومت یعنی ایران اسلامی و نیروهای خدوم آن باشد.

رژیم صهیونیستی به خوبی می‌داند این درخت تناور که امروز در منطقه غرب خاورمیانه از آن تحت عنوان جبهه مقاومت یاد می‌شود همان نهال کوچکی است که حضرت امام خمینی (ره) در سال‌های آغازین انقلاب در حمایت از قدس و فلسطین کاشتند.

با توجه به نقش کلیدی و عملکرد شهید والا مقام سید رضی موسوی از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۳۹۸ و با توجه به مسئولیت مهم ایشان در پشتیبانی و لجستیک جبهه مقاومت در سوریه بدیهی است که ایشان در اکثریت شکست‌های اسرائیل و داعش در منطقه اثرگذار بوده است و پیروزی‌های جبهه مقاومت مدیون درایت این شهید والامقام و هم‌رزمانشان است.

دست استکبار از آستین اسرائیل بیرون آمد

بار دیگر دست استکبار از آستین اسرائیل بیرون آمد و پاسدار دیگری به خیل شهدا مدافع حرم پیوست.

قطعا این اقدام نابخردانه اسرائیل بدون پاسخ نخواهد ماند اما قدر مسلم زمان، مکان و نحوه انتقام را ما مشخص می‌کنیم و دشمن در اضطراب و ترس دائم نگه می‌داریم تا هر لحظه منتظر پاسخ کوبنده ایران باشد.

ما به چیزی به جز نابودی کامل و محو اسرائیل از روی نقشه منطقه غرب آسیا فکر نمی‌کنیم و به تحقق وعده الهی یقین داریم.

پیام ملت ایران و همه آزادی‌خواهان جهان به اسرائیل این است که ما این راه را با تمام توان ادامه می‌دهیم، ما ملت امام حسین (ع) هستیم و به آمریکا و اسرائیل اعلام می‌داریم مرد این میدان، ما، برای شما هستیم.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۹ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۴۹:۱۵

30 Dec 2023