۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۴
کد مطلب : ۵۶۱۳۹
فرماندار شهرستان فارسان خبر داد:

تکمیل مرکز جامع سلامت شهر باباحیدر در انتظار تزریق اعتبار

فرماندار شهرستان فارسان گفت: مرکز جامع سلامت شهر بابا حیدر با مبلغی بالغ‌ بر 34 میلیارد بوده که برای ادامه نیاز به متمم دارد.
تکمیل مرکز جامع سلامت شهر باباحیدر در انتظار تزریق اعتبار
سید هادی صالحی در گفتگو با جهانبین نیوز،  اظهار کرد:  پروژه مرکز جامع سلامت شهر باباحیدر در ماه مبارک رمضان گلنگ زنی شد و  باهمت مردم و مسئولین شهر باباحیدر خصوصاً خانواده خیر مرحوم تقوی، ساختمانی که قبلاً احداث‌ شده بود تخریب و خاک‌برداری آن چند ماهی طول کشید.
 
وی با اشاره به اینکه بعد از خاک‌برداری عملیات استحکام‌سازی صورت گرفت تصریح کرد:  این پروژه جزو مصوبات سفر رئیس جمهور است که در آینده نزدیک فرایندهای بعدی آن طی می‌شود.
 
صالحی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود این پروژه مکملی باشد در کنار مجموعه درمانی شهر فارسان اذعان داشت: این پروژه به‌عنوان مجموعه درمان بستر، در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تعریف‌ شده که جمعیتی بین 50 تا 60 هزار نفر شهرستان  فارسان،  شهرستان‌های هم‌جوار و عشایر در زمان حضور را پوشش می‌دهد.
 
 
وی عنوان کرد:  اولین بار  در کشور  پروژه مرکز جامع سلامت درجه یک شهر باباحیدر  با ضرایب اطمینان بالا طراحی‌شده که با یک بیمارستان فوق پیشرفته برابری می‌کند.
 
 
صالحی با اذعان بر اینکه مرکز جامع سلامت شهر بابا حیدر با مبلغی بالغ‌ بر 34 میلیارد بوده که برای ادامه نیاز به متمم دارد گفت: تاکنون برای تکمیل اسکلت این  پروژه اعتبار زیادی هزینه شده و برای تکمیل آن نیز باید اعتبار بیشتری تزریق شود.
 
وی در ادامه افزود: این مرکز  دارای سه‌طبقه است که متراژ مفید در هر طبقه یک هزار متر است و می‌توان گفت بیمارستان کوچک نیز محسوب می‌شود،  اکنون به‌عنوان کلینیک تعبیه‌ شده است که شامل اتاق جراحی، اتاق عمل و پاویون پزشکی می‌باشد.
 
صالحی خاطرنشان کرد: این مرکز درمانی و مرکز سلامت می‌توانند پوشش‌دهی درمانی گسترده‌ای داشته باشد.
 
وی در ادامه گفت: از سمت چلگرد و شهر فارسان نیز این پوشش دهی صورت خواهد گرفت که می‌طلبد بودجه برای انجام بقیه پروژه تزریق شود،  اکنون فونداسیون و دیوارهای محیطی انجام‌شده که در صورت تزریق اعتبار تا پایان خردادماه سقف سوم هم تکمیل خواهد شد و برای نازک‌کاری قرارداد مجزا بسته شود.
 
صالحی اظهار داشت: این پروژه برای اولین بار  در شهرستان فارسان طراحی شده و با یک بیمارستان فوق پیشرفته برابری می‌کند.
 
انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۹ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۳۱:۴۴

30 Dec 2023