۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۵۶۰۹۴
رئیس شورای اسلامی شهر سامان:

مرمت اضطراری پل زمانخان آغاز شد

رئیس شورای اسلامی شهر سامان گفت: پیمانکار برای مرمت اضطراری پل زمانخان مستقر و کار بازسازی آغاز شده است.
مرمت اضطراری پل زمانخان آغاز شد
غلامرضا چلگردی در گفتگو با «جهانبین نیوز» اظهار کرد: زمستان سال گذشته مشخص شد که پایاه‌های پل زمانخان بر اثر سرما آسیب دیده است.

وی تصریح کرد: اسفندماه سال 1401 اعلام شد مشاور برای انجام کارهای پژوهشی مرمت پل انتخاب شده است و طولانی شدن کارها سبب شد 20 میلیارد ریال از اعتبارات قبلی جذب نشده و برگشت بخورد.

چلگردی بیان داشت: پیمانکار برای مرمت اضطراری پل زمانخان مستقر و کار بازسازی آغاز شده است.
 
وی اضافه کرد: متاسفانه علی‌رغم اینکه بیش از یک سال از پیگیری‌ها برای مرمت پل گذشته اما آغاز به کار به درازا کشید و حالا در فصل سرما کار مرمت آغاز شده است.
 
رئیس شورای اسلامی شهر سامان بیان داشت: شروع کار از ابتدای زمستان باعث می‌شود که اگر حتی شرایط جوی هم اجازه مرمت بدهد باز هم کیفیت مد نظر فراهم نشود.
 
چلگردی اضافه کرد: سرما بر بتن‌ریزی و کیفیت کار تاثیر منفی دارد و همین موضوع سبب می‌شود استحکام کار پایین آید این درحالی است که این مرمت فقط به‌عنوان مُسَکِن عمل کرده و فقط از تخریب بیشتر پل جلوگیری می‌کند.
 
رئیس شورای اسلامی شهر سامان مرمت فعلی پل زمانخان را در حد ایستایی پل عنوان و خاطرنشان کرد: مرمت اصولی پل نیازمند هزینه بالایی است و در مرحله بعد کار بازسازی اصولی باید انجام شود.
 
چلگردی اضافه کرد: پایه میانی و ضلع غربی پل آسیب دیده است و سرما یکی از علل این موضوع است، اما با گذشت یک سال و باز کردن آب سد شدت آسیب بالا رفته است.
 
وی یادآور شد: از شهرستان پیگیری‌ها برای رفع مشکل در سطح ملی صورت گرفته است.


انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۵۷:۲۴

24 Dec 2023