۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۵۶۰۶۱
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری:

۳۰۰ کیلوگرم تریاک در چهارمحال و بختیاری کشف شد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات مشترک پلیسی موفق به کشف ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان شدند.
۳۰۰ کیلوگرم تریاک در چهارمحال و بختیاری کشف شد
به گزارش «جهانبین نیوز»، سردار منوچهر امان اللهی اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی‌بر فعالیت سوداگران مرگ در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، که قصد انتقال تریاک از استان‌های جنوبی به استان‌های شمالی کشور را دارند، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: افرادی با هویت مشخص ضمن تهیه مقادیری مواد مخدر قصد داشتند که با دو خودروی سواری از محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری انتقال دهند که این موضوع در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های لردگان و بروجن قرار گرفت و با حضور اکیپ عملیاتی در محور ارتباطی لردگان-بروجن، ضمن هماهنگی قضایی پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی خودروهای مذکور مورد شناسایی قرار گرفته و پس از تعقیب و مراقبت متوقف شدند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در بازرسی از این خودرو، ۳۰۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودروها جاسازی شده بود کشف و دو قاچاقچی دستگیر شدند. 

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۵۲:۲۹

21 Dec 2023