۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۵۶۰۴۱
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

641 فرصت شغلی در شهرستان فلارد ایجاد می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال ایجاد شغل برای 641 نفر در شهرستان فلارد هدف‌گذاری شده است.
641 فرصت شغلی در شهرستان فلارد ایجاد می‌شود
محسن مولوی در گفتگو با «جهانبین نیوز»، با اشاره به هدف‌گذاری امسال جهت ایجاد شغل برای 641 نفر در شهرستان فلارد، اظهار کرد: به محض اینکه شهرستان فلارد تشکیل شد، این تعهد اشتغال از استان جدا شد.

وی افزود: 27 دستگاه اجرایی مکلف هستند تا به صورت مستقیم و غیرمستقیم در حوزه ایجاد اشتغال در شهرستان فلارد اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تعهد اشتغال‌ برخی از دستگاه‌های اجرایی در شهرستان فلارد معطل مانده است که دلیل آن کندی پرداخت تسهیلات در بانک‌های عامل است.

مولوی عنوان کرد: نکته دوم مشاغل خانگی است، در خردادماه در جلسه اقتصادی در شهرستان فلارد پرداخت مبلغ 5 میلیارد تومان تسهیلات در این شهرستان تصویب شد که تاکنون 3 میلیارد تومان تسهیلات به صورت کامل پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین 3 میلیارد تومان غیر از 5 میلیارد تومان مصوب در خردادماه برای پیشبرد مشاغل خانگی در شهرستان فلارد مصوب می‌شود و در اختیار فرمانداری قرار خواهد گرفت، با اختصاص این اعتبار مجموعا تعهد اشتغال شهرستان در بخش مشاغل خانگی  8 میلیارد تومان خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری به تسهیلات بخش تعاون اشاره و اضافه کرد: از مجموع 40 میلیارد تومان اعتبار در این بخش، 5 میلیارد تومان به شهرستان فلارد اختصاص داده شده و تا الان 4 میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی شده‌ است.

مولوی بیان کرد: در بحث تبصره 18 محدودیت منابع مالی وجود داشت ولی 4 میلیارد تومان به طرح‌های خُرد اشغال‌زایی بخش‌هایی چون ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی و فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص داده خواهد شد.

وی تاکید کرد: معادنی که در شهرستان فلارد قابلیت احیا دارند باید با هماهنگی صنعت، معدن و تجارت مطالعات و اکتشاف آن انجام شود، موارد به اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری اعلام شود تا بتوانیم از ظرفیت شستا برای سرمایه‌گذاری در این معادن استفاده شود.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۰۸:۴۲

19 Dec 2023