۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۵۶۰۲۰
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

ارسال 219 استعلام به سامانه پنجره واحد مدیریت زمین

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: تا کنون 219 مورد استعلام در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به این شرکت ارسال شده که 217 مورد آن فاقد مشکل برای اجرای طرح بودند و به آن پاسخ مثبت داده شده است.
ارسال 219 استعلام به سامانه پنجره واحد مدیریت زمین
محمد کریمی در گفتگو با «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: شرکت آبفای استان همزمان با شروع فعالیت پنجره واحد مدیریت زمین که همان سامانه برنامه کاربردی تبادل استعلامات بین دستگاهی است با فراهم نمودن زیر ساخت‌ها و عضویت در این سامانه فعالیت خود را آغاز نمود.

وی افزود: برنامه کاربردی تبادل استعلامات، بین دستگاه‌های حوزه اراضی و املاک از طریق مرکز ملی تبادل اطلاعات (G2G) با هدف تبادل الکترونیکی استعلامات بین دستگاه‌های اجرایی این حوزه که فاقد امکانات لازم فناوری است، در نظر گرفته‌شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این بخش دستگاه‌های اجرایی حوزه اراضی و املاک با برقراری ارتباط وب‌ سرویسی از طریق مرکز ملی اطلاعات نسبت به تبادل اطلاعات بین دستگاهی اقدام می‌نمایند.

کریمی عنوان کرد: جهت بهره‌مندی دستگاه‌های اجرایی فاقد سامانه تخصصی داخلی برای امکان تبادل اطلاعات از طریق مرکز ملی تبادل اطلاعات، برنامه کاربردی (پنجره واحد) پیش‌بینی شده است که دستگاه‌های اجرائی مذکور تا زمان راه‌اندازی سامانه‌های تخصصی خود امکان استفاده از آن را خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه سرعت ارائه خدمات به مردم را سریع‌تر نموده و از مشکلاتی که جهت اجرای طرح‌های مربوطه برای دستگاه‌های اجرایی ایجاد می‌کنند اجتناب می‌شود و بیشتر جهت جلوگیری از زمین خواری اجرا شده تا از تخلفات احتمالی پرهیز شود.

کریمی اضافه کرد: تا کنون 219 مورد استعلام در سامانه مذکور به این شرکت ارسال شده که 217 مورد آن فاقد مشکل برای اجرای طرح بودند و به آن پاسخ مثبت داده شده است، فقط دو مورد دارای تداخل حریمی بوده‌اند که با این حساب بیش از ۹۹ درصد جواب‌ها مثبت ارسال شده است.

وی بیان کرد: این سامانه در دی ماه سال گذشته راه‌اندازی شده و متقاضیان باید اطلاعات شخصی، اطلاعات مالکیت و مستنداتی نظیر نقشه، موقعیت زمین و... را در سامانه مذکور بارگذاری کنند تا کارشناسان دستگاه‌های اجرایی نسبت به بازدید و صحت‌سنجی اقدام و نتیجه استعلام را در سامانه ثبت نمایند.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۰۸:۴۹:۰۳

18 Dec 2023