۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۵۶۰۰۵
فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری:

دو گروه شکارچی غیر مجاز در چهارمحال و بختیاری دستگیر شد

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری گفت: طی تلاش شبانه‌روزی یگان حفاظت محیط‌زیست در منطقه حفاظت شده تنگ صیاد منجر به دستگیری دو گروه شکارچی غیرمجاز در کمتر از ۲۴ ساعت شد.
دو گروه شکارچی غیر مجاز در چهارمحال و بختیاری دستگیر شد
به گزارش«جهانبین نیوز»، بختیار طاهری صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی گشت و کنترل‌های مستمر شبانه‌روزی و تلاش محیط‌بانان در پارک ملی تنگ صیاد و مجهز نمودن این یگان به تجهیزات نوین حفاظتی از قبیل دوربین‌های دید در شب و تجهیزات انفرادی در کمتر از ۲۴ ساعت موفق به دستگیری ۲ گروه شکارچی متخلف شدند.

وی ادامه داد: از ۲ گروه شکارچی متخلف تعداد ۴ فرد گوسفند وحشی کشف و ضبط شد که ضرر و زیان وارده این تعداد گوسفند وحشی به محیط‌زیست مبلغ ۲ میلیارد ریال است.

طاهری افزود: از این متخلفان که ۴ نفر بودند، سلاح‌های برنو و ۲۷۰ کشف و ضبط و به دستور مقام قضائی روانه بازداشتگاه شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست استان تاکید کرد: با توجه به حساسیت زمانی در مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط‌زیست استان و زمان جفت‌گیری گونه‌های کل و بز و قوچ و میش از دوستداران، گردشگران طبیعت دوست تقاضا داریم از ورود به این مناطق خودداری نمایند و هر گونه اخبار زیست محیطی را به سامانه تلفنی ۱۵۴۰ و یا با شماره تلفن‌های ۰۳۸۳۲۲۲۳۵۷۲-۳ حفاظت محیط‌زیست استان اطلاع دهند.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۳۵:۱۳

16 Dec 2023