۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۵۶۰۰۴
معاون امور ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری

گرایش 66 درصد فرزندان والدین ورزشکار به ورزش

معاون امور ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: تحقیقات نشان داده در خانواده‌هایی که پدر و مادرها ورزش می‌کنند 66 درصد کودکانشان به سمت ورزش روی می‌آورند.
گرایش 66 درصد فرزندان والدین ورزشکار به ورزش
جهانبخشی در گفتگو با «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: اولین موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد، اهمیت ورزش برای سلامتی انسان است.
 
وی تصریح کرد: وقتی اهمیت ورزش برای انسان تفهیم شود خواه ناخواه در سبد خانوار گنجانده می‌شود.

معاون امور ورزش، ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: ورزش علاوه‌بر اینکه فواید انفرادی و اجتماعی دارد باعث ایجاد سلامت جسمی و روحی می‌شود و شادابی و نشاط را نیز به همراه دارد.
 
وی اضافه کرد: مشخص شدن اهمیت ورزش انسان را به سمت انجام آن سوق می‌دهد، وزرش نقش اساسی در پیشگیری از بروز بیماری‌های مرسوم مانند پرفشار خونی، دیابت نوع دو، افزایش وزن و چاقی و اختلالات خواب دارد.
 
جهانبخشی یادآور شد: وزش خلق و خو را هم بهبود بخشیده و نشاط و شادمانی را در خانواده به همراه دارد و اگردر برنامه روزانه افراد قرار گیرد می‌تواند در روابط بین خانواده‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد.
 
معاون امور ورزش، ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خانواده‌ها باید از خودشان ورزش را آغاز کنند چراکه اگر والدین ورزش کنند، فرزندانشان هم به سمت ورزش گرایش می‌یابند.
 
وی ادامه داد: تحقیقات نشان داده در خانواده‌هایی که پدر و مادرها ورزش می‌کنند 66 درصد کودکانشان به سمت ورزش روی می‌آورند.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۲۵:۰۲

16 Dec 2023