:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> توزیع ۲۰ دستگاه تیغه برف‌روبی در چهارمحال و بختیاری | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۵۵۹۹۷
مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری خبرداد:

توزیع ۲۰ دستگاه تیغه برف‌روبی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: از ۲۰ دستگاه تیغه برف‌روبی که در سطح چهارمحال و بختیاری توزیع شده است چهار دستگاه به شهرستان بن اختصاص داده شد که دو مورد سهم منطقه شهری و دو مورد سهم منطقه روستایی شد.
توزیع ۲۰ دستگاه تیغه برف‌روبی در چهارمحال و بختیاری
خسرو کیانی در گفتگو با «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: کانون سیل سال گذشته شهرستان بن و روستای بارده بود.

وی افزود: به همین دلیل اعتبارات به سمت شهرستان بن هدایت شد، سرجمع اعتبارات عمرانی از محل ماده 17 مبلغ 240 میلیارد ریال در قالب 23 پروژه در بخش‌های مختلف و تسهیلات بود که در بخش‌های سیل‌زده هزینه می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در زمینه تسهیلات بخش سیل، در حوزه کشاورزی به 700 خانوار 180 میلیارد ریال، در حوزه خشکسالی به 168 خانوار 35 میلیارد ریال و در حوزه تسهیلات معیشتی به 463 خانوار که 318 خانوار آن در روستای بارده ساکن هستند 139 میلیارد ریال پرداخت شده است.

کیانی عنوان کرد: کمک‌های بلاعوض و مردمی در بخش‌های مسکن، کشاورزی و معیشتی به مناطق سیل زده نیز 220 میلیارد ریال بود، همچنین از محل صندوق بیمه حوادث نیز 274 خانوار ثبت سیستم شدند که فرایند پرداخت در دست اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: سرجمع یک هزار و 467 میلیارد ریال تسهیلات به علاوه 240 میلیارد ریال اعتبار تملک به مناطق سیل‌زده در شهرستان بن اختصاص داده شد.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: امسال اجرای 12 پروژه اولویت‌دار در شهرستان بن پیش‌بینی شده است، اعتبار مورد نیاز برای انجام این طرح‌ها 150 میلیارد ریال است که از محل ماده 17 تامین می‌شود.

کیانی بیان کرد: از 20 دستگاه تیغه برف‌روبی که در سطح چهارمحال و بختیاری توزیع شده است چهار دستگاه به شهرستان بن اختصاص داده شد که دو مورد سهم منطقه شهری و دو مورد سهم منطقه روستایی شد.

وی تاکید کرد: تنها شهرستانی که علاوه بر شهرهای آن به روستاها نیز تیغه برف روب تخصیص داده شد شهرستان بن بود.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: انتظار می‌رود واگذاری سالن چند منظوره شهر بن از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی استان انجام شود تا اعتبارات ویژه مورد نیاز جهت تکمیل آن جذب شود.
 
انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۰۰:۲۰

14 Dec 2023