۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۵۵۹۵۸
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

بهسازی و آسفالت 10 کیلومتر از راه‌های شهرستان بن

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی شده است امسال 10 کیلومتر از راه‌های مرکز شهرستان بن به سمت شهرستان‌های همجوار، بهسازی و آسفالت شود.
بهسازی و آسفالت 10 کیلومتر از راه‌های شهرستان بن
روح‌الله غلامی در گفتگو با «جهانبین نیوز»، درخصوص لزوم احداث راهدارخانه در راه‌های مواصلاتی شهرستان بن، اظهار کرد: فرمانداری باید در خصوص انتقال سند زمین جهت احداث راهدارخانه در بخش شیدا اقدام کند تا عملیات اجرایی این مکان به زودی آغاز شود.

وی افزود: اعتبارات حوزه راهداری شهرستان بن از سال 1400 تاکنون تقریبا از 2.5 میلیارد تومان به 15 میلیارد تومان در سال 1401 رسیده است و اعتبارات مصوب شهرستان در سال 1402 نیز 18 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اعتبارات عنوان شده فوق علاوه بر اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهور به استان است که برای شهرستان بن منظور شده است.

غلامی به اقدامات انجام شده در حوزه راه‌ها در شهرستان بن اشاره و عنوان کرد: 23.5 کیلومتر از مجموع 230 کیلومتر معادل تقریبا 10 درصد از راه‌های این شهرستان بهسازی و آسفالت شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده است امسال 10 کیلومتر دیگر از راه‌های مرکز شهرستان بن به سمت شهرستان‌های همجوار، بهسازی و آسفالت شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: یک دستگاه خودروی مکانیزه شن و نمک پاش برای شهرستان بن خریداری شده است  که به زودی به ناوگان راهداری این شهرستان اضافه می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری به دیگر اقدامات انجام گرفته در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان بن اشاره کرد و گفت: اجرای خط کشی 45 کیلومتر از راه‌های حوزه شهرستان، اجرای روشنایی معابر و نصب چراغ‌های چشمک‌زن در سه نقطه از راه‌های شهرستان، نصب 200 متر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی، انجام پنج کیلومتر شانه‌سازی در محور شهر نافچ به روستای پیربلوط و رفع نقاط حادثه‌خیز در سه بخش از این شهرستان از دیگر اقداماتی است که امسال در بن انجام شده است.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۴۶:۰۳

12 Dec 2023