۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۵۵۹۲۰
استاندار چهارمحال و بختیاری:

ساماندهی ورودی‌های شهر از اهمیت بالایی برخوردار است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ساماندهی ورودی‌های شهر از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به آن توجه داشت.
ساماندهی ورودی‌های شهر از اهمیت بالایی برخوردار است
به گزارش جهانبین نیوز، غلامعلی حیدری در نشست با شهردار و اعضای شورای شهرکرد با قدردانی از خدمات شهردار و اعضای شورای شهر شهرکرد اظهار داشت: مردم باید خدمات ارائه شده را در سفره خود احساس کنند از همین رو با حذف واسطه‌ها و عرضه مستقیم کالا و میوه و سبزی رضایتمندی بیشتری حاصل می‌شود. 

وی با بیان اینکه تقویت مدیریت شهری موضوع مهمی است و روند خدمتگزاری به مردم را تسهیل می‌کند، افزود: در دولت سیزدهم از مدیریت شهری حمایت و ارزش افزوده به صورت ماهیانه و بدون وقفه به حساب شهرداری‌ها واریز می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تقویت وحدت و همدلی شهرداری و شورای شهر و پرهیز از حواشی تصریح کرد: دوری از حواشی، پاکدستی، خدمتگزاری بی‌منت، کسب رضایت مردم، نظارت و بازرسی بر مجموعه‌های پایین‌دستی، حل مشکلات مردم و تلاش مضاعف برای پیشبرد بهتر طرح‌های عمرانی از مهمترین انتظارات از مدیریت شهری است. 

وی یادآور شد: عمر مدیریت‌ها کوتاه است اما اینکه یاد و نام افرادی چگونه در ذهن مردم نقش ببندد مهم است.

استاندار چهاررمحال و بختیاری به مهم‌ترین طرح‌های مدیریت شهری شهرکرد اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود طرح‌هایی نظیر روگذر و زیرگذر، برج‌ دوقلو، کمربندی و مبلمان شهری با سرعت و اهتمام بیشتری اجرا شود.

حیدری افزود: مبلمان شهری چون در مقابل چشم مردم است باید با جدیت بیشتر و با کار جهادی ساماندهی شود و بازیافت و تفکیک زباله از مبدا کار مهمی است که انتظار می‌رود این طرح در عمر مدیریتی این دوره از شورا و شهرداری به سرانجام برسد و مصداق یک کار جهادی شود.

وی با بیان اینکه ساماندهی ورودی‌های شهر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، یادآور شد: توسعه پارکینگ‌ها نیز کار خوبی است اما باید سرعت داده شود چراکه به کاهش ترافیک و آرامش مردم کمک می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکیدبر هم‌افزایی بین بخشی برای پیشبرد بهتر امور شهری، گفت: تصویب طرح جامع اگر با موانعی روبروست باید با راه و شهرسازی نشست‌هایی برگزار کرد تا این مشکلات رفع شود. 

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود به استقبال باشکوه و گسترده مردم استان از رییس‌جمهور اشاره کرد و گفت: این استقبال مردم از رییس جمهور در استان، وظیفه مسوولان را سنگین‌تر کرده است. 

وی افزود: کارگروه توسعه و پیشرفت استان‌های زاگرس‌نشین نیز موضوع مهمی در سفر بود که این مهم با دستور رییس‌جمهور تشکیل شده است و بی‌شک می‌تواند در رفع مشکلات مردم زاگرس‌نشین از جمله بیکاری موثر واقع شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مردم طاقت اختلافات و حواشی را ندارند و باید کارها درست پیش برود تا بتوان رضایت مردم را کسب کرد.

حیدری افزود: در خصوص قیر نیز پیگیری‌های لازم شده تا هم سهم بیشتری به استان اختصاص یابد و هم در اختصاص سهمیه سرعت داده شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۱۰:۵۵

7 Dec 2023