۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۵۵۹۱۸
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم ( ع):

مدال افتخار مردم چهارمحال و بختیاری ولایت‌مداری است

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: مردم این استان در همه عرصه‌ها حضور پررنگی داشته‌اند و مدال افتخار آن‌ها ولایت‌مداری است.
مدال افتخار مردم چهارمحال و بختیاری ولایت‌مداری است
به گزارش جهانبین نیوز، سردار علی محمد اکبری صبح پنج‌شنبه در اجلاس مجمع بسیجیان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مردم چهارمحال و بختیاری در دوران انقلاب، بعد از انقلاب، دوران دفاع مقدس، در دفاع از حرم و ... پیشتاز بوده‌اند.

وی با اشاره به تشکیل مجامع شهرستانی در تمامی شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری گفت: این مجامع در سطح شهرستان‌ها مسائل را آسیب شناسی ‌می‌کنند و در همین راستا جلسات و نشست‌های متعددی نیز شکل می‌گیرد.

سردار اکبری اذعان داشت: برخی طرح‌های ارائه شده در مجامع شهرستانی احصا شده و به عنوان طرح برتر کشوری معرفی شدند.

وی خاطر نشان کرد: امسال طرح جهاد تبیین به تصویب شورای فرهنگ عمومی استان رسید و از همین طریق به دستگاه‌ها ابلاغ شد و به مرحله اجرا رسید.

سردار اکبری با تاکید بر اینکه امید است از این مجمع  بهره‌کافی برده شود و بتوان در سطح استان آن را ارائه داد، بیان داشت: اکثر طرح‌هایی که ارائه می‌شود قابل اجرا است.

وی خاطر نشان کرد: این طرح‌ها نیاز به پشتیبانی، هماهنگی و همکاری دارد که امیدواریم با حمایت از آن‌ها بتوان اقدامات شایسته‌ای در سطح استان چهارمحال و بختیاری انجام داد.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۰۸:۵۷

7 Dec 2023