۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷
کد مطلب : ۵۵۹۱۳
نماینده شهرستان‌های اردل، فارسان کوهرنگ و کیار:

قوای سه‌گانه مصمم در مقابله با فساد هستند

نماینده شهرستان‌های اردل، فارسان کوهرنگ و کیار گفت: قوای سه‌گانه مصمم هستند تا با فساد مبارزه کنند.
قوای سه‌گانه مصمم در مقابله با فساد هستند
قدرت‌الله حمزه در گفتگو با «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته فساد در حال ریشه دواندن در بسیاری از بخش‌ها بود و دامن بسیاری از افراد و تشکیلات را نیز آلوده می‌کرد.

وی افزود: هم دولت سیزدهم مصمم است که با فساد برخورد کند و هم قوه قضاییه، مجلس شورای اسلامی نیز در این راستا قوانین خوبی وضع کرد و مشوق‌های برای افرادی که بتوانند سرنخی از فساد ارائه کنند، در نظر گرفت.

نماینده شهرستان‌های اردل، فارسان کوهرنگ و کیار با اشاره به اینکه قوای سه‌گانه مصمم هستند تا با فساد مبارزه کنند، ادامه داد: باید به لحاظ معنویت، اخلاق و وجدان به این بلوغ رسیده باشیم که از ترس خداوند آلوده به فساد نشویم، از سوی دیگر دستگاه‌های نظارتی نیز باید نظارت و برخورد کنند که فساد اتفاق نیوفتد.

حمزه عنوان کرد: قطعا برخوردها با فساد در پیشگیری از این عمل قبیح مؤثر است و باید ادامه‌دار باشد.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد دولت در ابعاد مختلف خوب بوده، قراردادهایی که با سازمان‌های جهانی منعقد شده، ارتباط سازنده با کشورهای همسایه ایران به ویژه کشورهای اسلامی و... ازجمله اقدامات مؤثر دولت سیزدهم در سال‌های اخیر بوده است.

نماینده شهرستان‌های اردل، فارسان کوهرنگ و کیار با اشاره به اینکه کشور برای توسعه و پیشرفت نیاز دارد که با جهان ارتباط سازنده داشته باشد، اضافه کرد: عضویت در سازمان‌هایی چون شانگهایی، بریکس و... گام‌هایی در خصوص ارتباطات جهانی هستند.

حمزه بیان کرد: در داخل کشور واحدهای تولیدی بسیار زیادی وجود دارند که به خاطر مسائل جزئی تعطیل شده‌اند، میلیاردها تومان از تسهیلات بانکی و امکانات دولتی برای راه‌اندازی این کارخانه‌ها و کارگاه‌ها هزینه شده است اما بنابه دلایلی به مرحله تولید نرسیده‌اند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در این زمینه نیز دولت سیزدهم ورود موفقی داشته است و به گفته رئیس جمهور بیش از ۶ هزار مورد از این واحدهای راکد فعال شده و به چرخه تولید وارد شده‌اند که در اشتغال هم بسیار مؤثر بوده است.

نماینده شهرستان‌های اردل، فارسان کوهرنگ و کیار تصریح کرد: همچنین دولت تلاش کرده تا توزیع امکانات را در روستاها نیز گسترش دهد و خدماتی چون گاز، برق و آب را به این مناطق برساند.

حمزه یادآور شد: چهارمحال و بختیاری استانی کوچک و محرومی است که چندان گرفتار فساد مالی نیست کما اینکه در سال‌های اخیر جز مواردی بسیار جزئی چیزی دیده نشده است.

وی افزود: در موارد جزئی فساد که در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد برخورد مکفی از عزل متخلف تا مواردی چون برخورد و پیگردهای قانونی صورت گرفته است.

انتهای خبر/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۰۸:۵۶:۴۸

7 Dec 2023