۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۵۵۹۰۹
سرپرست دانشگاه پیام‌ نور مرکز چهارمحال و بختیاری:

امیدآفرینی نقش اصلی دانشجویان در جامعه است

سرپرست دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری گفت: از آنجایی که حضور دانشجویان در جامعه بسیار پررنگ است، این قشر تاثیر بسیاری هم در ایجاد امید در بین مردم دارند.
امیدآفرینی نقش اصلی دانشجویان در جامعه است
محمود خسروی در گفتگو با «جهانبین نیوز»، با اشاره به تعلق خاطر دانشجویان در حمایت از مظلوم اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های دانشجویان ایرانی مطالبه‌گری و مبارزه با ظلم و ستم است و علت نامگذاری 16 آذر به‌عنوان روز دانشجو هم همین است.

وی تصریح کرد: در قبل از انقلاب به دلیل مبارزه با ظلم، ستم و استبداد دانشجویان ایرانی شهید شدند، زیرا دانشجویان خواهان عدالت و مطالبه‌گری بودند و اکنون دانشجویان در ایران همین مسیر را ادامه می‌دهند و مبلغ این دیدگاه و رویکرد هستند.

سرپرست دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش دانشجویان در حل مسائل جامعه بیان داشت: دانشجو در هر جامعه‌ای فعال‌ترین قشر آن جامعه است و آینده هر جامعه‌ای توسط دانشجویان آن جامعه رقم می‌خورد دانشجویان افرادی جوان، فعال و با نشاط هستند.

وی خاطرنشان کرد: پویایی دانشجویان نقش و تاثیر بسزایی در حل مشکلات و مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دارد و نقش موثر این قشر در همه زمینه‌ها غیرقابل انکار است.

خسروی ادامه داد: از آنجایی که حضور دانشجویان در جامعه بسیار پررنگ است، این قشر تاثیر بسیاری هم در ایجاد امید در بین مردم دارند و این نقش نیز به طبع بیشتر از افراد دیگر جامعه می‌باشد.

سرپرست دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری با اشاره به آزادی بیان دانشجویان تصریح کرد: در دهه اخیر با وجود پیام‌رسان‌های مختلف و فضای مجازی آزادی بیان بیش از پیش گسترش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه همین آزادی بیان در فضای مجازی سبب می‌شود تا دانشجویان منتقد بتوانند به راحتی مقابل مقام ارشد کشور نقد خود را مطرح کنند.

سرپرست دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری یادآور شد: به این ترتیب دانشجویان  انتقاد خود را بی‌پروا و علنی مطرح می‌کنند.

خسروی بیان داشت: دانشجویان دارایی گرانبهایی هستند که در اختیار کشور قرار دارند، این افراد موتور محرکه کشور بوده و کشور را برای رسیدن به قله‌های تعالی و علم و دانش به پیش می‌برند.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۴۱:۴۸

6 Dec 2023