۰
plusresetminus
دبیر شبکه ملی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: اولین اجلاسیه سراسری دبیران استانی شبکه ملی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با محوریت پیشگیری از اعتیاد به میزبانی استان چهارمحال وبختیاری در بروجن برگزار خواهد شد.
بام ایران میزبان اجلاسیه سراسری دبیران استانی شبکه ملی پیشگیری از آسیب های اجتماعی
سعید قوامی در گفتگو با خبرنگار«جهانبین نیوز»، اظهار کرد: شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با محوریت پیشگیری از اعتیاد یکی از ۱۴ شبکه تخصصی تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد جوانان معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان است که با هدف شناسایی مسائل و مشکلات موجود در این حوزه تخصصی، هم افزایی و تعامل تشکل‌ها در موضوعات مربوط به فعالیت‌های شبکه و ارتقای ظرفیت‌های کمی و کیفی تشکل‌ها وسمن‌های جوانان این حوزه ایجاد شده است.

وی ادامه داد: از هر استان یک نماینده که طی فرآیند برگزاری انتخابات در سال گذشته به‌عنوان دبیر استانی انتخاب شده اند در این اجلاس شرکت خواهد کرد و پس از اجلاس فرآیند شبکه‌سازی در استان‌ها قوت و سرعت بیشتری خواهد گرفت.

سعید قوامی دبیر مؤسسه شمیم آرامش ستاک گفت: این اجلاس طی روزهای ۱۵و۱۶ آذرماه جاری با حضور مسئولان، اساتید صاحبنظران کشوری و دبیران استانی سراسر کشور در بروجن برگزار خواهد شد.

گفتنی است اداره کل ورزش وجوانان استان چهارمحال و بختیاری و مؤسسه شمیم آرامش ستاک در سال ۱۴۰۱ به عنوان دبیرخانه ملی این شبکه معرفی شد.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۰۶:۱۰

5 Dec 2023