۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۵۵۸۸۶
رئیس سازمان عمران و بارآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد خبر داد:

اصلاح تقاطع و پیاده‌روسازی با بیش از 7 میلیارد تومان اعتبار

رئیس سازمان عمران و بارآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 7 میلیارد و 900میلیون تومان اعتبار جهت اصلاح تقاطع‌ها و پیاده‌روسازی هزینه شده است.
اصلاح تقاطع و پیاده‌روسازی با بیش از 7 میلیارد تومان اعتبار
 به گزارش جهانبین نیوز، مجید احمدی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران  اظهارداشت: اعتبار پیش‌بینی شده پیاده‌روسازی در سال جاری 7 میلیارد و 400 میلیون تومان برای خیابان کاشانی بوده است که تاکنون یک میلیارد و 500 میلیون تومان آن برای پیاده‌روسازی انتهای خیابان کاشانی هزینه شده است.
 
وی افزود: همچنین 7 میلیارد تومان اعتبار برای پیاده‌روسازی مناطق یک و دو پیش‌بینی شده بود که دو میلیارد و 500 میلیون تومان آن در منطقه دو هزینه شده است.
 
رئیس سازمان عمران و بارآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: در راستای اصلاح تقاطع‌های سطح شهر نیز تاکنون 3 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
 
احمدی ادامه داد: پیاده‌روسازی جاده سلامت، خیابان 12 محرم جنوبی، خیابان جدید کاشانی، طالقانی شمالی روبروی مجتمع ادارات ـ طالقانی شمالی درب ورودی مدرسه علوم معارف، پیاده‌رو سازی چهارراه مولوی تا کتابخانه مولوی، چهارراه استانداری ـ خیابان اقبال لاهوری انجام شده است.
 
وی گفت: خیابان شریعتی تا میدان بسیج و میدان بسیج تا چهارراه مولوی، خیابان حافظ حدفاصل میدان انقلاب تا چهارراه سعدی، خیابان سعدی شرقی حدفاصل کلانتری 11 تا حافظ، خیابان فردوسی شمالی روبروی دانشگاه و 12 محرم جنوبی پایین‌تر از میدان 12 محرم نیز مناسب سازی شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۱۷:۱۲

4 Dec 2023