۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۵۵۸۵۷
امام جمعه شهرستان سامان تاکید کرد:

نبود مبانی فکری محکم اغتشاشگران را در تحقق اهدافشان ناکام گذاشت

امام جمعه شهرستان سامان گفت: علی‌رغم حمایت‌های تبلیغاتی، تسلیحاتی و مالی دشمنان در اغتشاشات سال گذشته نبود مبانی فکری محکم، نقشه آن‌ها با شکست روبه‌رو شد.
نبود مبانی فکری محکم اغتشاشگران را در تحقق اهدافشان ناکام گذاشت
حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد حسینی در گفتگو با «جهانبین نیوز»، با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور اظهار کرد: اگرچه این توطئه‌ها پرده از توطئه‌های دشمنان خارجی و داخلی برداشت و مردم را از نیت شوم آن‌ها آگاه ساخت، اما خسارات ناراحت‌کننده و غیرقابل جبرانی از جمله شهادت چندین تن از حافظان امنیت و همچنین بر هم خوردن امنیت روانی جامعه را در پی داشت.
 
وی تصریح کرد: انقلاب ما از ابتدا با عداوت دشمنان روبه‌رو بوده است و خسارات بسیاری از این موضوع خورده است.

حسینی خاطرنشان کرد: بعد از اینکه هشت سال جنگ را به ما تحمیل کردند و در دفاع مقدس شکست خوردند به جنگ نرم، مبارزه فرهنگی روی آوردند و برای این کار از غول‌های رسانه‌ای خود بهره بردند، دشمن در این مبارزه سعی کردند مبانی اعتقادی، اهداف ملی و امید مردم را مورد هدف قرار داده و تضعیف کنند.

امام جمعه شهرستان سامان ادامه داد: طی این مدت همواره شاهد فتنه‌های بسیاری در کشور بودیم، دشمن برای تحقق اهداف خود از مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد سوءاستفاده کرده و با شعارهای اقتصادی و گاهی مسائل فرهنگی مزاحمت‌هایی در کشور به‌وجود آوردند، اما در فتنه سال گذشته تفاوتی وجود داشت که آن را از فتنه‌های قبلی متمایز می‌کرد.

وی ادامه داد: در اغتشاشات سال 1401 دشمن به‌نوعی به ابتذال روی آورد و با مطرح کردن بحث آزادی، حجاب و بی‌حجابی کشور را به آشوب کشیدند در این اتفاقات شعارها بیشتر شعارهای ولنگاری و رهایی بود.

حسینی خاطرنشان کرد: در فتنه‌های گذشته رهبران‌ معمولاً افرادی بودند که گاهی به لحاظ فکری و جایگاه مردمی قابل قبول بودند، ولی در فتنه سال گذشته رهبران‌ اغتشاشگران هیچ جایگاه فکری و محتوایی نداشتند بنابراین عموم مردم نسبت به جریانات و جنایات این افراد که معمولاً افراد غافل یا جاهل بودند و تجربه‌ای از کار سیاست نداشتند شناخت کافی پیدا کرده بودند و علی‌رغم حمایت‌های تبلیغاتی، تسلیحاتی و مالی دشمنان به دلیل اینکه مبانی فکری محکمی نداشتند نقشه آن‌ها با شکست روبه‌رو شد.
 
 انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۱۱:۱۱

2 Dec 2023