۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۵۵۸۲۶
دادستان نظامی چهارمحال و بختیاری:

بسیج عدالت خواه و دشمن ستیز است

دادستان نظامی چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج عدالت خواه و دشمن ستیز است و با تفکر خود می‌تواند کشور را از گردنه‌های دشوار عبور دهد.
بسیج عدالت خواه و دشمن ستیز است

به گزارش «جهانبین نیوز»، محسن اشرفی صبح امروز چهارشنبه در گردهمایی بسیجیان ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و تبریک هفته بسیج با اشاره به اینکه بسیج یک تفکر و فرهنگ گفتمان است اظهار کرد: بسیج حاصل دوراندیشی و ژرفای تفکر حضرت امام است و ظهور این شجره طیبه قطعاً در استوار کردن بنیان و پایه‌های انقلاب اسلامی نقش و تاثیر بسزایی داشته است.

وی با اذعان بر اینکه بسیج همراه در مرحله‌های مختلف انقلاب حضور داشته است تصریح کرد: بسیج عدالت خواه و دشمن ستیز است و می‌تواند کشور را از گردنه‌های دشوار عبور دهد و امروز مسیر پویای این تفکر مقدس محور مقاومت در لبنان، یمن، سوریه و فلسطین مشهود است.

اشرفی با اشاره به نقش نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح ضامن امنیت، استقلال و تمامیت عرضی هر کشوری هستند و نیت ملی منوط به اقتدار نیروهای مسلح آن کشور است، از منظر اسلام و قران دفاع از بلاد و نفوس مسلمین یک وضیفه شرعی و الهی است.

دادستان نظامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: نیروهای مسلح خود ساخته هستند و با باور و اندیشه متعالی کار می‌کنند، چه شخصیت‌هایی در بین نیروهای مسلح رشد کرده‌اند، در این بستر بزرگ شده‌اند، امروز این اقتدار، قدرت و شوکت نعمت‌های بزرگی هستند که هر کشوری از آن بهره‌مند نیست.

اشرفی با اشاره به انتخابات سال جاری گفت: دشمن به دنبال القای ناامیدی در کشور است و مقام معظم رهبری بر چهار رکن در انتخابات اشاره کردند که شامل امنیت، سلامت، مشارکت است در بین این چهار رکن امنیت می‌تواند سه رکن دیگر سلامت، رقابت و مشارکت را به همراه داشته باشد.

وی با اذعان بر اینکه با به کارگیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعتلای نظام تلاش کنیم گفت: وظیفه شرعی، قانونی و انقلابی همه ماست که مردم را به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای ترغیب کنیم و امید است انتخابات پر شور داشته باشیم.

دادستان نظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تاثیر فضای مجازی اظهار کرد: رشد شتابان فضای مجازی و قابلیت‌های فراوان گوشی‌های تلفن همراه بی شمار است فضای مجازی با زندگی همه مردم گره خورده است.

وی افزود: آسیب‌ها و تهدیدهای این فضا بی شمار است و فضای مجازی در ظاهر برای تبادل اطلاعات است اما در باطن کاربرد امنیتی و جاسوسی نیز می‌تواند داشته باشد،  دشمن در فضای مجازی به دنبال تحمیل عقیده خود است و در این فضا دشمن حق را ناحق جلوه می‌دهد.

اشرفی در پایان بیان داشت: سهولت تبادل اطلاعات در فضای مجازی آسیب‌ها را زیاد کرده است و ما وظیفه داریم سواد رسانه‌ای را در ارتباط با این فضا ارتقا دهیم.

انتهای خبر/1020ج
 
 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۰۸:۳۷

29 Nov 2023