۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۵۵۸۱۸
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

توزیع 22 مورد جهیزیه در بین زوج‌های جوان شهرستان فلارد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: 22 مورد جهیزیه در سال جاری تامین و بین نوعروسان نیازمند شهرستان فلارد توزیع شد.
توزیع 22 مورد جهیزیه در بین زوج‌های جوان شهرستان فلارد
جاسم محمدی در گفتگو با «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) سالیان بسیار است که در شهرستان‌های چون فلارد، شهر بازفت و... مستقر است.

وی با اشاره به اینکه 19 اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح استان چهارمحال و بختیاری به مددجویان خدمت‌رسانی می‌کنند، افزود: در حال حاضر بالغ بر 2 هزار و 500 خانواده حدود 5 هزار و 30 نفر در شهرستان فلارد تحت پوشش کمیته امداد هستند که در بخش‌های مختلف مالی، فرهنگی و معنوی خدمات دریافت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حدود 100 فقره تسهیلات اشتغال‌زایی در سال 1402 به متقاضیان در شهرستان فلارد پرداخت شده است، امید است با همکاری بانک‌ها این عدد به 300 فقره تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان و افراد نیازمند دهک بین یک تا پنج افزایش یابد.

محمدی عنوان کرد: پیگیری برای پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های چهارمحال و بختیاری به ویژه بانک رسالت که درصد بسیار بالایی از پرداخت تسهیلات مربوط به این بانک است، در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات مددجویان در شهرستان فلارد به جز بحث اشتغال مسکن نیز هست، در هشت ماه گذشته 15 باب مسکن در سطح این شهرستان احداث و نزدیک به 93 پرونده برای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به جهت استفاده از تسهیلات ساخت مسکن به ویژه مسکن روستایی ارسال شده است و انتظار می‌رود روند کار در این زمینه تسریع شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تعمیرات  110 باب مسکن در شهرستان فلارد انجام و همچنین بالغ بر 150 دستگاه لوازم ضروری منزل هم برای خانواده‌های مددجویان ارسال شده است که این موضوع تا پایان سال به دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

محمدی بیان کرد: 22 مورد جهیزیه در سال جاری تامین و بین نوعروسان نیازمند شهرستان فلارد توزیع شد.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۵۴:۵۴

28 Nov 2023