۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۵۵۸۱۴
فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری خبرداد:

برگزاری مرحله 34 رزمایش کمک‌های مؤمنانه در بام ایران

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۶ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان استان در قالب رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه توزیع می‌شود.
برگزاری مرحله 34 رزمایش کمک‌های مؤمنانه در بام ایران
به گزارش «جهانبین نیوز»، سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)  از برگزاری مرحله 34 رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: به مناسبت هفته بسیج و کمک به نیازمندان و محرومان استان، مرحله سی و چهارم کمک مؤمنانه توسط سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله بیش از 6 هزار بسته معیشتی آماده‌شده که میان نیازمندان سطح شهرستان‌های استان توزیع می‌شود، گفت: مبلغ هر بسته معیشتی حدود 7 میلیون ریال است که جمعاً بیش از 42 میلیارد ریال در این مرحله کمک مؤمنانه صورت گرفته است.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: این کمک‌ها توسط نهادهای حمایتی، خیرین و سپاه و بسیج اهدا و آماده‌شده است تا بتوان دست محرومان و نیازمندان استان را در حد توان بگیریم.

اکبری در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، کمک مؤمنانه و کمک به نیازمندان شروع‌شده و همچنان نیز این کمک‌ها ادامه دارد.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۱۴:۰۰

29 Nov 2023