۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۵۵۸۰۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ:

بسیج یک مجموعه مؤثر و سازگار با اهداف انقلاب است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ گفت: نهاد بسیج یک مجموعه مؤثر و سازگار با اهداف متعالی انقلاب است.
بسیج یک مجموعه مؤثر و سازگار با اهداف انقلاب است
عزیز موسایی در گفتگو با «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: بسیج متولد انقلاب اسلامی و ابتکارامام خمینی (ره) بود که در بهبوهه پیروزی انقلاب اسلامی ایران تشکیل شد.

وی با اشاره به فرمان تاریخی امام در۵ آذر۱۳۵۸ مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان، افزود: به مرور زمان به شناخت اهداف و دیدگاه‌های متعالی امام خمینی (ره) در تشکیل بسیج خواهیم رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ ادامه داد: نهاد بسیج یک مجموعه مؤثر و سازگار با اهداف متعالی انقلاب است.

موسایی با تاکید بر دیدگاه مقام معظم رهبری مجموعه بسیج را متشکل از پاک‌ترین و مؤمن‌ترین جوانان و مردم انقلابی دانست و عنوان کرد: بسیج یکی ارکان جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: برای پیشبرد انقلاب اسلامی، بسیج یک شبکه و ساختارپیشرونده و پیشبرنده  است وامام راحل برای پیشبرد اهداف متعالی و زمینه‌سازی برای حکومت امام عصر (عج) نیاز به این مجموعه و نهادی با انسان‌های با اخلاص و پای کار که با صبر و تحمل سختی‌ها استوار پای کار بمانند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ اضافه کرد: طراحی توطئه‌ها و هزینه‌های دشمنان در تخریب بسیج ناشی از عملکرد و اثبات کارایی بسیج درپیشبرد اهداف متعالی انقلاب است.

موسایی بسیج را یک مجموعه تکامل یافته دانست و بیان کرد: این مجموعه درهمه عرصه‌ها اعم از اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، حفظ امنیت و... آمادگی دارد و یکی از ماموریت‌های مهم این مجموعه گام بر داشتن برای تحقق تمدن نوین اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ تاکید کرد: موفقیت‌های بسیج شاخصه‌ها، ویژگی‌ها والگوهای مهروی بسیج که متمرکزبر فرهنگ شهدا است را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: ولایت‌مداری، اخلاص و معنویت از ویژگی‌های مهم فرهنگ شهدا است که شجره طیبه بسیج آن را در اقدامات خود به کار گرفته است، از همین رو است توانسته در عرصه‌های مختلف دستاوردهای درخشان داشته باشد.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۰۳:۴۱

27 Nov 2023