۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۵۵۷۹۸
سرپرست حوزه علمیه خواهران چهارمحال‌ و بختیاری:

رفتار دیوانه‌وار رژیم صهیونیستی در غزه، آخرین تلاش‌ برای بقا است

سرپرست حوزه علمیه خواهران چهارمحال‌ و بختیاری گفت: به نظر می‌رسد رفتار دیوانه‌وار رژیم صهیونیستی در غزه، آخرین تلاش‌های آن رژیم موقت برای بقاء است، اما رژیم موقت اسرائیل هم، مانند همه حکومت‌های قبلی قوم یهود، به هشتاد سالگی نخواهد رسید.
رفتار دیوانه‌وار رژیم صهیونیستی در غزه، آخرین تلاش‌ برای بقا است
سید ابراهیم افتخاری در گفتگو با «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: در سال 1948 که رژیم جعلی و موقت صهیونیستی در منطقه رسما اعلام وجود کرد، اولین کشور انگلستان بود که از آن حمایت نمود و از همان ابتدا، این رژیم جعلی با حمایت انگلیسی‌ها و کشورهای غربی، شروع به پاک‌سازی قومی کرده و ساکنان اصلی آن سرزمین را از خانه و کاشانه شان بیرون کردند.

وی با اشاره به پرچم رژیم صهیونیستی بیان کرد: پرچم رژیم صهیونیستی دارای دو خط آبی در بالا و پائین است که نماد دو رود نیل و فرات می‌باشد و ستاره جعلی منسوب به داوود نبی در وسط پرچم هم، نماد رژیم جعلی اسرائیل است که سرزمین موعود آن‌هاست؛ آنها با این نمادگرایی در تلاش هستند که به دنیا بقبولانند که ما اول اینجا را گرفتیم و در مرحله بعد هم از نیل تا فرات که متعلق به ماست را خواهیم گرفت.

افتخاری بیان داشت: این زیاده‌خواهی صهیونیست‌ها و ناکامی آن‌ها، علت اصلی دشمنی با نظام جمهوری اسلامی است.

سرپرست حوزه علمیه خواهران چهارمحال‌ و بختیاری با اشاره به قساوت قلب رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان مظلوم گفت: یهودی‌ها بر اساس آموزه‌های‌شان معتقدند که هدف خداوند از خلقت انسان‌ها، قوم یهود  بوده است و خود را همان قوم برگزیده خدا و صاحب همه نعمت‌های خدا می‌دانند.

وی در ادامه افزود: آنها با همین نوع نگاه به انسان‌های غیر از خودشان، آنها را حیواناتی می‌دانند که نمی‌توانند مالک چیزی شوند، لذا باید آنها را از خانه‌هایشان بیرون کرد و مالک اموال آنها شد، آنها در عین حرمت ربا در فقه یهود، ربا گرفتن از غیریهودی را حلال می‌دانند! بعید نیست که ساخت سلاح هسته‌ای هم برای کشتار جمعی غیریهودی‌ها باشد، چون این قوم معتقدند وقتی ماشیح پادشاه یهودیه، ظهور کرد و آنها مسلط بر همه دنیا شدند، باید جمعیت دنیا کم شود و فقط غیریهودی‌هایی که به آنها ایمان بیاورند و در خدمتشان باشند، زنده بمانند.

سرپرست حوزه علمیه خواهران چهارمحال‌ و بختیاری با اشاره به دشمنی رژیم صهیونیستی با ایران ادامه داد: این رژیم جعلی داشت براساس برنامه از پیش تعیین شده خودش، قدم‌ به‌ قدم برای اشغال نیل تا فرات پیش می‌رفت که انقلاب اسلامی در ایران پیروز و مانع از زیاده‌خواهی این رژیم صهیونیستی شد.

افتخاری خاطرنشان کرد: وقتی برخی از کشورهای عربی با اسرائیل صلح کرد و آن‌ها را به رسمیت شناختند، ایران اسلامی اعلام کرد که این رژیم جعلی است و آن سرزمین متعلق به ساکنان اصلی آن یعنی فلسطینی‌هاست و حتی سفارت قبلی این رژیم را در اختیار جنبش آزادی‌بخش فلسطین قرار داد.

وی یادآور شد: بنابراین ظهور یک قدرت جدید در غرب آسیا، مانع اصلی این زیاده‌خواهی‌ها شد و رژیم صهیونیستی که داشت از نیل تا فرات را نیز به سرزمین غصبی خود اضافه می‌کرد، مجبور شد برای حفاظت از موجودیتش، دور تا دور خودش را دیوار حائل بکشد و از همان ابتدای پیروزی انقلاب، مبارزه با ایران را در دستور کار خودش قرار داد.

سرپرست حوزه علمیه خواهران چهارمحال‌ و بختیاری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: ایشان در جنگ غزه فرمودند: «میدان، میدان غزه و اسرائیل نیست؛ بلکه میدان حق و باطل است.» به همین دلیل می‌بینیم که حزب‌الله لبنان، مقاومت عراق، انصارالله یمن و همه نیروهای جبهه مقاومت اسلامی، برای حمایت از غزه ورود می‌کنند، این نبرد حق و باطل است.

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) 45 سال پیش فرمود: «تا کفر و شرک هست، مبارزه هست و هر جای دنیا که مبارزه باشد، ما هستیم.» امروز مرز بندی‌های جبهه حق و باطل دارد روشن‌تر می‌شود، روزی ایران به تنهایی در مقابل کشورهای استکباری می‌جنگید، ولی امروز در شرق و غرب عالم دارند از مظلومیت مردم غزه در مقابل رژیم جعلی اسرائیل دفاع می‌کنند و پرچم نحس این رژیم را آتش زده، آیا این همان صدور انقلاب نیست که رخ داده است؟!
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۱۰:۲۶

27 Nov 2023