۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۵۵۷۹۴
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

دفتر هنر و ادبیات پیشرفت در حوزه هنری استان راه اندازی شد

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: دفتر هنر و ادبیات پیشرفت در حوزه هنری استان در شهرکرد راه‌اندازی شد.
دفتر هنر و ادبیات پیشرفت در حوزه هنری استان راه اندازی شد
احسان قائدی در گفتگو با «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: دفتر هنر و ادبیات پیشرفت با هدف معرفی چهره‌های شاخص هنری، اقتصادی، علمی، فرهنگی، ورزشی و... به همت حوزه هنری کشور در همه استان‌های راه‌اندازی شده است.

وی افزود: تا کنون در 9 استان کشور دفاتر «هنر و ادبیات پیشرفت» راه‌اندازی شده که در استان چهارمحال و بختیاری نیز به سرپرستی مسلم محمودیان این دفتر کار خود را آغاز کرده است.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اکنون دشمن با جنگ نرم و وارانه نشان دادن حقایق پیشرفت‌های کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سعی بر خدشه‌دار کردن این پیشرفت‌ها و نشان دادن غلط و پیشرفت معکوس را دارد که حوزه هنری تلاش دارد در دفتر پیشرفت موفقیت‌های جدی و کار آمد نظام مقدس جمهوری اسلامی را در استان چهارمحال و بختیاری با زبان هنر بیان کند.

قائدی عنوان کرد: در دفتر پیشرفت تلاش داریم شخصیت‌های تاثیرگذار هنری، علمی، ورزشی، اقتصادی و... در چهارمحال و بختیاری را که در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی و کشور قدم‌های استواری برداشته و تا کنون به درستی معرفی نشده‌اند را معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در زمینه‌های مختلف پس از انقلاب اسلامی پیشرفت‌های بسیاری داشته‌ایم و انسان‌های بسیاری نیز در زمینه‌های مختلف کار‌های بزرگی کرده‌اند که نسل جوان و شاید حتی نسل گذشته هم از خدمات و افتخارات این افراد با خبر نیست و وظیفه اصلی ما معرفی این شخصیت‌ها و خدمات در دفتر پیشرفت است.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تا کنون بیش از 2 هزار و 200 سوژه در استان توسط کارشناسان این دفتر شناسایی شده که به زودی کار تحقیقاتی و تولیدی برای این سوژه‌ها انجام خواهد گرفت.

قائدی بیان کرد: روایت صادقانه و هنرمندانه یکی از اصول ارائه  آثار این دفتر است و تلاش خواهیم کرد با روایت صادقانه و دور از اغراق پیشرفت‌های ایران را به تصویر در بیاوریم.

وی تاکید کرد: علاقه‌مندان برای ارتباط با دفتر پیشرفت در استان چهارمحال و بختیاری و همکاری با این دفتر می‌توانند به حوزه هنری واقع در شهرکرد، خیابان شریعتی، کوچه 52 مراجعه نمایند.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۵۳:۴۷

26 Nov 2023