۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۵۵۷۶۴
رئیس اداره بسیج در ستاد کل نیروهای مسلح:

امروز همه دنیا با فرهنگ بسیجی می‌توانند در مقابل استکبار بایستد

رئیس اداره بسیج در ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز همه دنیا با فرهنگ بسیجی می‌توانند در مقابل استکبار بایستد، بسیج دارای یک فرهنگ، تمدن، اندیشه و باور است.
امروز همه دنیا با فرهنگ بسیجی می‌توانند در مقابل استکبار بایستد
به گزارش « جهانبین نیوز»، سردار سید اسدالله بادفر امروز پنج شنبه در نمایش اقتدار بسیجیان در فرهنگسرا شهرکرد اظهار کرد: بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری با درخشندگی و موفقیت سرآمد جامعه بسیج کشور بودید و خدا را شاکرم توفیق پیدا کردم امروز در جمع شما بسیجیان حضور پیدا کنم.
 
وی ادامه داد: یک بار دیگر خودمان را ارزیابی کنیم یکبار دیگر فلسفه وجودی خودمان را با هم به گفتگو بنشینیم و بدانیم در کجای تاریخ ایستاده ایم، رسالت و تکلیف خودمان را مرور کنیم و بدانیم که چشم دنیا امروز به شما بسیجیان است.
 
بادفر درباره آغاز انقلاب اسلامی سه عنصر را مهم  بیان کرد و گفت: آغاز انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) متاثر از سه عنصر کلیدی و اساسی است یکی از آن عناصر دین مبین اسلام که توانست همه مردم ایران را حول محور حرکت امام جمع کند.
 
ریاست اداره  بسیج در ستاد کل نیروهای مسلح درباره دومین عنصر اساسی در آغاز انقلاب افزود: حضور میلیونی مردم در کنار امام، حضور مردمی که  بصیر و آگاه بودند و  با نگاه به اسلام و اهل بیت در کنار حضرت امام ایستادند و از امام عزیز پیروی کردند.
 
وی درباره عنصر سوم خاطر نشان کرد: سومین عنصر اساسی در آغاز ولایت، حضرت  امام (ره)  بودند که توانستند به عنوان محور، این حرکت انقلابی را آغاز کنند که آرزو همه اولیا و انبیا الهی بود.
 
بادفر بیان داشت: ما می توانیم به خود افتخار کنیم و از درگاه خدا استعانت بطلبیم به دلیل آن که خداوند متعال  اصل ما را با اصل امام قرار داد اصلی که همه کسانی که از صدر اسلام تا به امروز همه انبیا الهی آرزو داشتند همچین حکومتی را  تشکیل دهند.
 
وی ادامه داد: خداوند این سعادت را به امام داد تا این انقلاب اسلامی شکل بگیرد تا این انقلاب  اسلامی بتواند تمدن ساز و مقدمه ظهور باشد.
 
ریاست اداره بسیج در ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: باید شب و روز خدا را شاکر باشیم زیرا خداوند اسم ما را در  زمره کسانی نوشته که در پیکره مبارکی به نام  بسیج که امید همه اسلام است حضور داریم و ما میتوانیم مدعی شویم که امت برگزیده ای هستیم چون حضرت امام (ره) فرمودند امت من از امت زمان رسول الله بهتر است، از امت زمان آقا امیرالمومنین هم بهتر است.
 
بادفر درباره  انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی مقدمه ظهور است خود حضرت امام (ره) فرمودند اگر امام زمان هم بیایند جانش را برای این اسلام خواهد داد.
 
وی در ادامه افزود: باید بدانیم کجای تاریخ ایستاده ایم امروز صاحب یک تشکیلات بی نظیر در دنیا هستیم که از راس نظام تا آن روستای ما بسیج وجود دارد که بزرگترین سازمان مردمی، بزرگترین تشکیلات مردمی، به قول حضرت آقا کم نظیر ترین تشکیلات مردمی در دنیا هستیم.
 
ریاست اداره بسیج در ستاد نیروهای مسلح کشور درباره فراگیری تفکر بسیج در دنیا گفت: امروز همه دنیا با فرهنگ بسیجی می‌توانند در مقابل استکبار بایستد، بسیج دارای یک فرهنگ، تمدن، اندیشه و باور است که توانسته به عنوان موتور محرک انقلاب اسلامی این انقلاب را در لحظات حساس  تاریخی پیش ببرد.
 
وی درباره بسیج اظهار کردند: بسیج شجره طیبه است خود امام می‌فرماید اگر در کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی حاکم شد چشم طعم دشمنان از آن  دور خواهد ماند وگرنه باید هر لحظه منتظر حادثه بود و باید  بدانیم کجای تاریخ ایستاده ایم این فرهنگ و تفکر امروز در دنیا رشد کرده و دنیا را در برگرفته است و دنیا از بسیجی و از تفکر و فرهنگ بسیجی میترسد زیرا تفکر بسیجی ضد سلطه، استعمار و استکبار است و این تفکر، تفکر اخلاص، معنویت و کار بی منت است.
 
بادفر با اشاره به حضور بسیجیان در مقابله با داعش عنوان کرد: حضور جوانان مومن و بسیجی برای مقابله با داعش در عمق استراتژی اسلامی ایران زبان زد عام و خاص است روزگاری تمام دنیا به تمام جمهوری اسلامی ایران هیچ چیزی نمی فروختند امروز در نقطه ای ایستاده ایم که از ما خواهش می‌کنند شما به ابر قدرت دنیا کمک نکنید تا ما از اکراین دفاع کنیم.
 
وی افزود: امروز چه دنیا بخواهد چه نخواهد ما ابر قدرت منطقه هستیم تمام محاسبات شرق آسیا با محوریت ایران رقم می خورد امریکایی ها نگرانند که جمهوری اسلامی ایران در انتخابات ریاست جمهوری ما تداخل کند و یک کشور وابسته به ابر قدرتی تبدیل می‌شود که هر رئیس جمهوری بیاید اولین جمله اش درباره ایران است این تفکر بسیج است که عمق جمهوری اسلامی را تا دور دست ها برده است.
 
بادفر درباره انتقال تفکر بسیج به مردم فلسطین خاطر نشان کرد: اگر در لبنان یا فلسطین در سراسر دنیا می‌بینید این تفکر شماست که خارج شده و صادر شده به کشورهای دیگر است تا بتوانند منافع اسلام و ملت‌های مستضعف را حفظ کنند ما افتخار داریم در پیکره بسیج خدمت می کنیم.
 
وی در ادامه گفت: امروز قطعه ای کوچک از این فرهنگ شما در فلسطین  می‌بینید این فرهنگ انقلاب اسلامی است که به حماس یک هویت جهادی و انقلابی داده است و امروز در فلسطین می بینیم یک تشکیلات مردمی با تفکر بسیجی یک هیمنه پوشالی که تمام دنیا از قدرت او حساب می برند از  فلسطینی شکست خورده اند و هیمنه پوشالی صهیونیست را درهم شکسته اند زیرا حضرت امام فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

ریاست اداره بسیج در ستاد کل نیروهای مسلح کشور در خصوص  علت عدم حمایت ایران از فلسطین گفت:  جبهه مقاومت یک جبهه است یک محور عظیم است امروز ما مطمئنیم رزمندگان حماس می توانند پوزه حکومت کودک کش را به خاک بمالد و حضور حزب الله لبنان و یمن  در جنگ با حکومت کودک کش معانی انقلاب اسلامی را دارد این ها به پشتوانه این تفکر  است ان  ها به پشتوانه این تفکر مقابل هیمنه امریکا ایستاده اند.

بادفر از بسیجیان درخواست کرد: برادران و خواهران بسیجی بدانید کجای تاریخ ایستاده ایم امروز ما باید خودمان را آماده کنیم برای ابر قدرتی جهان، فکر، اندیشه و بار ما افق دید ما به تمدن سازی باشد و بسیج با معنویت توانست در جنگ به پیروزی برسد  ما هر جا پایه حرکت بر معنویت بود پیروز شدیم. 

وی در ادامه گفت: این زیبایی را تکثیر کنیم با تمام دوستانمان و بدانیم اگر امروز موفقیتی داریم  به خاطر نیت های پاک به خاطر دعا های گیرا  عمل صالح بسیجیان دارند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۲۲:۱۳:۰۲

23 Nov 2023