۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۵۵۷۵۷
سرپرست حوزه علمیه خواهران چهارمحال‌ و بختیاری:

اغتشاشات سال ۱۴۰۱ ادامه فتنه‌های گذشته است

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال‌ و بختیاری گفت: اغتشاشات سال ۱۴۰۱ ادامه فتنه‌های گذشته است؛ زیرا رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی آمریکا می‌دانند ایران محور جبهه حق است.
اغتشاشات سال ۱۴۰۱ ادامه فتنه‌های گذشته است
سید ابراهیم افتخاری در گفتگو با خبرنگار«جهانبین نیوز»، اظهار کرد: اغتشاشات سال ۱۴۰۱ ادامه فتنه‌های گذشته است؛ زیرا رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی آمریکا می‌دانند ایران محور جبهه حق است و اگر قدرت ایران را بتوانند از بین ببرند، در واقع قلب جبهه مقاومت را نشانه رفته اند و می‌توانند همه جنبشهای اسلامی منطقه را متوقف کنند.

وی با اشاره به اینکه اغتشاشات سال ۱۴۰۱ ادامه فتنه سال‌های قبل از آن است تصریح کرد: حوادثی مانند همانند ترورهای دهه ۶۰، فتنه کوی دانشگاه در سال ۷۸، کودتای ۸۸ و فتنه آبان ۹۸ است، مسیر دشمن دقیقاً همان مسیر است.

افتخاری با اذعان بر اینکه آنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند گفت: رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی آمریکا به آخر راه رسیده است و می‌دانند ایران محور جبهه حق است و اگر ایران را بتوانند از بین ببرند، می‌توانند همه جنبشهای اسلامی منطقه را متوقف کنند و به اهدافشان در تسلط بر دنیا برسند.

وی در ادامه بیان کرد: انقلاب اسلامی در یک موقعیت زمانی و مکانی خاصی واقع شده است، از ابتدای خلقت بشر، شیطان قسم یاد کرد که همه انسان‌ها را اغوا کند و این آغاز یک نبرد بود بین جبهه شیطان و جبهه خدا؛ از آن روز تا به امروز نبرد بین جبهه حق و باطل وجود دارد و در طول تاریخ همیشه صف‌بندی‌ها، بین جبهه حق و باطل بوده است.

برای مهار اغتشاشات باید هوشیارانه عمل کرد

افتخاری با تأکید بر آیات قرآن کریم درباره دشمن‌ترین دشمنان با اهل ایمان اظهار کرد: بنا به گفته قرآن دشمن‌ترین دشمنان نسبت به اهل ایمان، اول یهودیان و بعد مشرکین هستند و ما امروز رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی آمریکا را نمرود و فرعون و شمر دوران می‌دانیم.

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال‌وبختیاری افزود: در شهریورماه سال گذشته اگر اتفاق فوت آن خانم هم نمی‌افتاد، باز هم به بهانه دیگری کشور را به هم می‌ریختند تا بتوانند برنامه‌هایشان را عملیانی کنند. باید هوشیارانه، این اغتشاشات را در ادامه همان مسیر نبرد بین جبهه حق و باطل بدانیم، وگرنه نمی‌توانیم در فتنه‌های بعدی، مسیر صحیح را تشخیص دهیم و چه‌بسا با مشغول‌شدن به برخی جزئیات، در دام فریب رسانه‌ها بیفتیم و در زمین‌بازی دشمن بازی کنیم.

وی با اشاره به نقش مردم در حمایت از نظام اسلامی خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات، تشییع شهدا، دفاع از نظام و انقلاب همیشه نشان داده‌اند که اصل نظام را قبول دارند، هر چند از عملکرد مسئولان گلایه دارند، تصویر واقعی ملت ایران همانی است که در دی‌ماه سال ۱۳۹۸ در تشییع سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی عزیز، دنیا را مبهوت و حیرت زده کرد. همه مردم اعم از اصولگرا، اصلاح طلب، محجبه و کم حجاب، همه و همه آمده بودند که بگویند ما دلمان با این جریان است و او که مصداق یک انقلابی ولایتمدار است را دوست داریم. این تصویر واقعی مردم ایران است، نه آن تصویری که رسانه‌ها می‌خواهند برخلاف واقع برای ما ایجاد کنند.

اطلاع‌رسانی دقیق، به نفع جبهه حق است

سرپرست حوزه علمیه خواهران درباره ازبین‌بردن تأثیر شبکه‌های معاند بیان کرد: باید روشنگری کنیم تا عده کمتری گمراه بشوند، حضرت آقا فرمودند اغتشاشات سال ۱۴۰۱ ادامه فتنه‌های گذشته است؛ زیرا رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی آمریکا می‌دانند ایران محور جبهه حق است، جهاد تبیین و روشنگری. یعنی در دانشگاه‌ها، مدارس، رسانه‌ها و فضای مجازی، به شبهات جوانان پاسخ داد و با روشن کردن ماهیت فاسد تمدن غرب، طرح و نقشه‌های شیطانی آنها را برای جوانان تبیین کرد. بنده جوانان کشور را به مطالعه تاریخ استعمار دعوت می‌کنم، وقتی ماهیت استعماری غرب را به‌خوبی متوجه شویم، در تحلیل اتفاقات عالم، دچار اشتباه در فهم نمی‌شویم و وقایع را همان‌طور که هست درک خواهیم کرد. اسلام دینی عقلانی است و مطالعه و تحقیق و تفکر، باعث روشنگری می‌شود و همیشه شفافیت، فضای باز و اطلاع‌رسانی دقیق، به نفع جبهه حق است.

وی خاطرنشان کرد: حوادث سال قبل قطعاً دوباره تکرار می‌شود، دشمن کوتاه نمی‌آید، هزینه می‌کند و دوباره دنباله‌هایش را در داخل کشور به خط می‌کند تا بتواند جلوی قدرت‌گرفتن بیشتر کشور را بگیرد تا به اهدافش برسد.

افتخاری ادامه داد: از این دنباله‌های دشمن در یک سال گذشته چند نفر از آنان به خارج از کشور مهاجرت کردند و در آنجا مقابل ایران ایستادند، آنان با تلویزیون جمهوری اسلامی به شهرت رسیدند و در کشور‌های معاند، از فتنه زن، زندگی، آزادی حمایت کردند، اگر بخواهیم دنباله‌های دشمن در داخل کشور را بشناسیم به طور مشخص می‌توانیم به آنهایی اشاره کنیم که در سال گذشته می‌گفتند پوتین‌هایمان را پوشیده‌ایم که به کمک پسر احمدشاه مسعود برویم و با طالبان بجنگیم و مسئولین نظام را شماتت می‌کردند که چرا در جنگ علیه طالبان ورود نمی‌کنند، یا در جنگ بین روسیه و اوکراین، می‌خواستند به حمایت از اوکراین علیه روسیه بجنگند، ولی امروز در مقابل این همه جنایت صهیونیست‌ها علیه غزه سکوت کرده‌اند و خودشان را به کوری و کری زده‌اند. چرا؟! چون این جماعت، سرمایه‌های دشمن در کشور هستند و از آنها دستور می‌گیرند.

وی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: دشمن به دنبال فرصت است و شاید این فرصت با انتخابات مجلس و رد صلاحیت برخی از چهره‌های شاخص که در زمین دشمن بازی می‌کنند و سابقه خوبی نداشتند، برای آنها ایجاد شود. یک مظلوم‌نمایی ایجاد کنند و مردم را ناامید کنند تا از رفتن پای صندوق‌های رأی منصرف شوند.

انتهای خبر/1020ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۰۷:۱۳:۰۸

25 Nov 2023