۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۵۵۷۴۱
فرمانده یگان حفاظت محیط‌ زیست چهارمحال و بختیاری:

دستگیری متخلفان شکار غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای وظایف قانونی طی گشت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست در شهرستان‌های بن و لردگان، متخلفان شکار غیر مجاز به دام افتادند.
دستگیری متخلفان شکار غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری
به‌گزارش «جهانبین نیوز» به نقل از  اداره روابط‌ عمومی محیط‌ زیست چهارمحال‌ و‌ بختیاری، بختیار طاهری فرمانده یگان حفاظت محیط‌ زیست استان گفت: مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست در شهرستان بن حین گشت و کنترل روزانه متوجه شکارچی غیر مجاز که اقدام به شکار دو قطعه پرنده وحشی از گونه خوتکا شدند و توانستند با هوشیاری و سرعت عمل، شکارچی متخلف را دستگیر کنند.

وی افزود: از این متخلف یک قبضه اسلحه شکاری دولول به همراه ۲۶ عددفشنگ و لاشه دو فرد پرنده وحشی کشف و ضبط و پرونده آن برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست عنوان کرد: در اقدامی دیگر مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست در شهرستان لردگان محدوده کوه ریگ در حین گشت و کنترل 3 نفر متخلف شکار غیر مجاز را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: از این متخلفان 2 قبضه  اسلحه شکاری شامل یک قبضه اسلحه تک لول ساچمه زنی و یک قبضه اسلحه پنج تیر پرون به انضمام ۱۳ عدد فشنگ و لاشه ۴ قطعه کبک وحشی کشف و ضبط شد.

طاهری در پایان تصریح کرد: مردم شریف استان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکار و صید از طریق سامانه تلفنی ۱۵۴۰ حفاظت محیط‌زیست استان گزارش‌های خود را در هر ساعت از شبانه‌روز ارسال کنند.

انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۰۸:۴۱

22 Nov 2023